ستوده بیان داشت: امروز عشایر مانند سدی در برابر توطئه ها ایستاده است و نخواهند گذاشت دشمن با فتنه هایش به آرمانهای آنان امام و رهبری صدمه ای بزند.
کد خبر: ۸۶۶۵۲۶۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۰
سرهنگ پاسدار علی ستوده در یادواره 72شهید منطقه زیلایی بویراحمد به نثار 1800شهید کلگون کفن از استان کهگیلویه وبویراحمد در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی امروز با تکیه بر توان دفاعی و غیرت مردمی توانسته است فتنه دشمن را خنثی کند.

غرس 72اصله نهال به یاد شهدای زیلایی

وی به غرس 72شهید به یاد شهدای منطقه زیلایی در این منطقه خبر داد و افزود:منطقه زیلایی یکی از با افتخار ترین مناطق بویراحمد بوده که جوانان آن برای دفاع از آرمانهای انقلاب جانانه در جبهه ها دفاع حضور یافتند که نمونه بارز آن نثار 72شهید کلگون کفن است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:امروز عشایر ایران اسلامی  و استان کهگیلویه وبویراحمد با همان تفکر قبلی خود در برابر دشمن خواهد ایستاد.

عشایر سدی در برابر توطئه های دشمنان است

ستوده بیان داشت: امروز عشایر مانند سدی در برابر توطئه ها ایستاده است و نخواهند گذاشت دشمن با فتنه هایش به آرمانهای آنان امام و رهبری صدمه ای بزند.

وی به پیشرفت و توسعه قدرت دفاعی ملت در برابر تجاوز گری دشمنان اشاره کرد و گفت:قدرت دفاعی امروز ملت، همه برگفته از روحیه اقتدار و نثار کردن شهداء بزرگ این انقلاب است که یادگار هشت سال دفاع مقدس هستند.

هر کس ذرمانهای نقلاب را زیر پا بگذارد، مردم آن را نخواهدبخشید

فرمانده سپاه عشایر استان بیان کرد:مسئولین بدانند که هر کس در این کشور سعی کند با شعار های به ظاهر فریبنده علائم انقلاب را کم رنگ کند، سیلی سخت ملت را خواهد خورد.

ارسال نظرات