فرمانده بسیج کارگری در جمع مدیران تولیدی استان کرمان گفت :
فرمانده بسیج کارگری گفت : یغمای 2 میلیاردی آمریکا از ایران پرونده خوشبینی به وی را در بین ایرانیان از بین برده است و برای همیشه آمریکا را به زباله دان تاریخ فرستاده است لذا اگر کسانی هستند که هنوز به آمریکا خوشبینند اگر بیدار نشوند ضمیمه این پرونده منحوس شده و به زباله دان تاریخ خواهند افتاد .
کد خبر: ۸۶۶۵۳۱۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  جلسه شورای قشر کارگری ناحیه مقاومت حضرت امیر(ع) استان کرمان با حضور فرمانده بسیج کارگری استان و مدیران کارخانه جات وتولید گران این عرصه در محل سالن کنفرانس این ناحیه برگزار گردید .

حسین باقری در این جلسه به حادثه 5 اردیبهشت در طبس اشاره کرد وگفت : برای کشور آمریکا وهم دستانش حادثه صحرای طبس بزرگترین و مفتضحانه ترین شکست در تاریخ این کشور بود.

وی ادامه داد : واقعه طبس ترجمان این جمله پر مغز امام بود که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند  زیرا نه تنها مردم ایران خوی استکباری آمریکا را شناختند بلکه شن های روان هم از حضور انان در خاک ایران بیزاری می جویند .

فرمانده بسیج کارگری استان به خباثت آمریکا در دوران فعلی اشاره کرد وگفت : ما هرگز به آمریکا خوشبین نبوده ایم لذا اینکه با کمال وقاحت و پر رویی به اموال ایران د ر روز روشن دستبرد می زند و آنان را به بهانه های غلط و بچگانه به یغما می برد دیگر جایی برای خوشبینی احتمالی 1 درصدی هم نمی گذارد لذا دولتمردان باید از این خواب خرگوشی بیدار شده وامیدوار به دستان آنان نباشند  .

حسین باقری در پایان خاطر نشان کرد : یغمای 2 میلیاردی آمریکا از ایران پرونده خوشبینی به وی را در بین ایرانیان از بین برده است و برای همیشه آمریکا را به زباله دان تاریخ فرستاده است لذا اگر کسانی هستند که هنوز به آمریکا خوشبینند اگر بیدار نشوند ضمیمه این پرونده منحوس شده  و به زباله دان تاریخ خواهند افتاد .

انتهای پیام /

ارسال نظرات