وامداری به احزاب سمی مهلک بوده و جبران آن -در تصمیم‌گیری‌های مجلس، بعضا اصول انقلاب و نظام را تحت‌الشعاع قرار خواهدداد.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق:در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بافق در بیانیه‌ای، ضمن دعوت از نامزدها به رعایت خطوط قرمز نظام ازجمله فتنه و فتنه‌گران عنوان‌کرد: وامداری به احزاب سمی مهلک بوده و جبران آن -در تصمیم‌گیری‌های مجلس، بعضا اصول انقلاب و نظام را تحت‌الشعاع قرار خواهدداد.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

امام خميني (ره) : مركز همه قانون‌ها و قدرت‌ها مجلس است

امام خامنه ای (مد ظله العالی) : آنچه در انتخابات مهم بوده حضور عمومی مردم به عنوان یک وظیفه ملی می باشد.

حضور حداکثری در پای صندوق های رای علاوه بر آنکه پایبندی مردم را به آرمانهای انقلاب اسلامی را برای چندمین باربه نمایش گذاشت،امیدهای دشمنان انقلاب اسلامی وملت را نیزدریکی ازمهمترین برهه های تاریخی ایران اسلامی به یاس تبدیل نمود. مشارکت بالاوغرورآمیز ایرانیان دراین دوره علاوه برآنکه تمام تحلیل های دشمنان وایادی آنها را نقش برآب کرد،پاسخی کوبنده به تهدیدات و زورگوییهای خام و سبک سرانه استکبارجهانی درماههای اخیربه شمارمیرود.

انتخابات به عنوان مهمترین تجلی مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره محل خلق حماسه های بزرگ مردمی بوده وهست. این بارنیزحضور پرشوروآگاهانه قاطبه مردم شریف ایران دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خلق حماسه ای بزرگ و سرنوشت ساز منتهی شد. حماسه ای که هر چند در تاریخ ملت ایران بی سابقه نیست اما در شرایط کنونی از اهمیت فوق العاده و بی نظیری برخوردار است.

درشرایط کنونی وباتوجه‌به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی لازم می دانیم مواردی را متذکر شویم :

نامزدهای محترم دور دوم انتخابات همانند عزیزانی که در مرحله اول رای آوردند باید به این نکته توجه داشته باشند که وظیفه آنها صرفا در حوزه انتخاباتی شان نیست و باید مسائل استانی و ملی را نیز حل کنند.
نامزدهای محترم باید توجه داشته باشند اصل اساسی، پایبندی به مواضع اصولی انقلاب است. اصل اساسی پایبندی به مواضع اصولی انقلاب ورعایت خطوط قرمزنظام به ویژه فتنه وقتنه گران می باشد وهرگونه وامداری ومدیون بودن به جریانات واحزاب سمی مهلک بوده ومنجربه جبران این وامداری درتصمیم گیری های مجلس می گرددکه بعضا اصول انقلاب ونظام را تحت الشعاع قرارخواهد داد.
نامزد های محترم توجه به وعده های خود داشته باشند و بدانند که مردم شریف ما این وعده ها را پیگیری خواهند کرد. به مردم وعده ای ندهید که نمی توانید از پس آن برآیید. صداقت با مردم باید سرلوحه کار نامزدها و نمایندگان محترم باشد.
نکته آخر این که نمایندگان محترم تمام توان خویش را در راستای اهداف انقلاب و حل مشکلات مردم بگذارند و از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

در خاتمه از تمامی عوامل اجرایی ، هیات نظارت و هیات بازرسی و همه کسانی که دست اندرکار انتخاباتند ، تقدیر و تشکر بعمل آورده و از خداوند متعال توفیق و سربلندی مردم شریف را تحت زعامت امام خامنه ای آرزومندیم.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی بافق

ارسال نظرات