فرماندار نیر:

حل مشكل گردشگري نير اولين هسته كليدي سند تدبير و توسعه شهرستان

مهدي احمدي گفت: حل مشكل گردشگري نير به عنوان اولين هسته كليدي سند تدبير و توسعه شهرستان در نقشه راه توسعه توسط كارگروه هاي شوراي راهبردي توسعه و سرمايه گذاري گنجانده شده است.
کد خبر: ۸۶۶۵۳۷۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدي احمدي اظهار داشت: كارگروه هاي هفت گانه شوراي راهبردي توسعه نير با حضور فعالان و صاحب نظران در بخش هاي عمران و شهرسازي، معدن، صنعت و تجارت، فرهنگي و اجتماعي، گردشگري، كشاورزي و صنايع دستي تشكيل شده و فعاليت هاي خود را آغاز كرده است.

وي بيان كرد: اين كارگروه ها مسووليت تهيه و تدوين نقشه راه توسعه شهرستان نير را بر عهده دارند و معيارهاي آنها براي تهيه اين نقشه راه در شوراي راهبردي توسعه و سرمايه گذاري بررسي و تصويب خواهد شد.

وي افزود: سند تدبير و توسعه چراغ و نقشه راه شهرستان است و با عملياتي كردن اين سند در آينده شاهد تحولات عظيمي در حوزه هاي مختلف خواهيم شد.

احمدي گفت: شهرستان نير ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالايي دارد و در تدوين اين سند به اين استعدادها توجه ويژه اي شده كه از جمله آنها در حوزه هاي صنعت، معدن و تجارت، شهرك هاي صنعتي و دانش بنيان، حمل و نقل، گردشگري است.

به گفته وی، توجه به حل مشكل گردشگري نير به عنوان اولين هسته كليدي سند تدبير و توسعه شهرستان پيش بيني شده و اميدوارم با تلاش تمام دستگاه هاي دخيل در اين امر حياتي و با اجراي پروژه هاي تعريف شده براي آن مشكل حل شود.

احمدي بيان كرد: آثار مثبت ورود گردشگران به شهرستان نير بايد در زمينه هاي مختلف از جمله درآمدزايي و ايجاد اشتغال ملموس و نمايان باشد.

او افزود: نقشه راه توسعه نير با هدف مشخص كردن پروژه هايي كه بايد براي توسعه اين شهرستان اجرا شود تدوين شده و در اختيار سرمايه گذاران و فعالان بخش خصوصي قرار مي گيرد.

وي ادامه داد: ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالقوه شهرستان نير در بخش هاي مختلف در اين نقشه راه لحاظ خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار