معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان:

برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی در زنجان

نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز در محل کارخانه کبریت زنجان بر پا شده است.
کد خبر: ۸۶۶۵۴۴۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در مراسم افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌ کل فنی و حرفه‌ای، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همت شهرداری زنجان در کارخانه کبریت سابق برپا شده است.

سیدسعید صفوی افزود: نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی از چهارم تا هشتم اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز در محل کارخانه کبریت زنجان بر پا شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی از ساعت 8 تا 12 صبح و 14:30 تا 19 برای بازدید عموم آزاد است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اهداف این نمایشگاه افزود: معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی برای دانش‌آموزان و دانشجویان به منظور افزایش اطلاعات و میزان آگاهی آنان از رشته‌های مختلف و مشاغل مرتبط با رشته‌های تحصیلی از اهداف اصلی نمایشگاه معرفی مشاغل و رشته‌های دانشگاهی است.

صفوی برپایی نمایشگاه‌هایی با این عنوان در طول سال با همکاری دستگاه‌های اجرایی زنجان را برای بهبود بازار کسب و کار و آبادانی مناطق موثر دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان بر لزوم شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در حوزه کسب و کار تاکید کرد و گفت: به منظور بهبود بازار کسب و کار و رونق تولید، استعدادهای دانش‌آموزان زنجانی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی ذیربط در حوزه مشاغل احصا می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار