خبرهای داغ:
مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: بايد پيگيري شود تا شهر قزوين يکي از مقصدهاي قطار گردشگري بين‌الملي باشد.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۰۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نصرتي شهردار قزوين در جلسه هم‌انديشي شوراي ادواري با بيان اينکه اين موضوع که چرا سوت قطار گردشگري بين‌المللي در قزوين با توجه به اين همه ظرفيت‌ها زده نمي‌شود پيگيري نشد، افزود: اما اکنون که دکتر سلطاني‌فر معاون رئيس جمهور، 8 شهر را براي توقف اين قطار گردشگري بين‌المللي تصويب کرده است، بايد پيگيري شود تا سوت اين قطار در شهر قزوين به عنوان نهمين شهر زده شود.

وي با بيان اينکه اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين در دوران گذشته براي ارتقاي کيفيت زندگي شهروندان زحمات فراواني کشيدند، بيان کرد: شوراي شهر حلقه ارتباطي بين شهروندان و مديريت شهري هستند و بايد از اين جلسه حداکثر بهره‌برداري را کرد.

نصرتي گفت: اعضاي شوراي شهر سابق هميشه همراه مديريت شهري قزوين بودند و در هر زمان مورد نياز با مديريت شهري مشارکت داشتند.

اين مقام مسوول با بيان اينکه در شهر قزوين يک پروژه شاخص که برند شهر قزوين باشد وجود ندارد، گفت: بايد اين ضعف در شهر قزوين جبران شود که اميدواريم اين اتفاق به تحقق برسد.

وي با اشاره به سياست کشور مبني بر اينکه در سال 2016 صنعت گردشگري صنعت اول کشور است و در اولويت قرار دارد، گفت: زيرساخت هاي شهر قزوين قزوين آماده شده است و بايد بتوانيم از داشته‌هاي شهر قزوين براي جذب گردشگر حداکثر بهره‌برداري را کنيم چراکه شهر قزوين يک شهر تاريخي، فرهنگي و طبيعي فاخر است.

نصرتي با اظهار اينکه قزوين ظرفيت‌هاي فراواني براي برند شهري دارد، گفت: در شهر قزوين آثار فراوان وجود دارد که در کشور نمونه آن نيست.

اين مقام مسوول به موضوع فرودگاه اشاره و بيان کرد: فرودگاه شهر کاشان در چند روز گذشته افتتاح شد، چطور شهر قزوين نمي‌تواند اين کار را انجام دهد.

وي گفت: براي جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگري به دنبال بهانه نگرديم که چون هتل نداريم نبايد دنبال گردشگر باشيم، در حالي که اگر گردشگري در شهر قزوين رونق پيدا کند خود هتل سازان به شهر قزوين خواهند آمد.

نصرتي اظهار کرد: شهر قزوين پروژه‌هاي برند فراروان دارد که يکي به عنوان شاخص انتخاب شود تا شهر قزوين را به اين نام بشناسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها