خبرهای داغ:
شهاب مرادی در کنگره شهدای دانشجوی گیلان:

دیپلمات ما مسئول خنده است

حجت‌الاسلام شهاب مرادی با اشاره به اینکه هیچ وقت با آمریکا رابطه‌ای برقرار نمی‌شود، اظهار داشت: حتی اگر سفارتخانه‌ای در ایران تاسیس شود باز هم اعتماد به دشمن نکنید چون او دزد است.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۱۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شهاب مرادی عصر روز گذشته در مراسم دومین کنگره شهدای دانشجو که در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد با عرض تبریک به مناسبت ماه رجب و اشاره به اینکه هیچ وقت با آمریکا رابطه‌ای برقرار نمی‌شود، اظهار داشت: حتی اگر سفارتخانه‌ای در ایران تاسیس شود باز هم اعتماد به دشمن نکنید چون او دزد است.

وی گفت: دیپلمات ما مسئول خنده است و او کار را برای خندیدن انجام می‌دهد شما جوانان و اساتید دانشگاه هیچ وقت به دشمن اعتماد نکنید چون او در هر حالت دشمن است.

مرادی با بیان اینکه مردم با هر گرایش سیاسی خود را نسبت به شهید و شهادت بدهکار می‌دانند افزود: شهدایی را داشتیم که در داخل وطن ما آن‌ها را ترور کردند مانند شهدای گرانقدری که در حادثه 7 تیر شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه عمده مشکل انسان‌ها جهت‌گیری آنهاست گفت: کسانی هم که ناخواسته به کشورشان خیانت کردند جهت‌گیری اشتباهی داشتند.

‌مرادی با بیان اینکه دوست داشتن شهید گزینه نبرد، دفاع و ایستادگی را تقویت می‌کند و روی پا مردن بهتر از روی زانو زندگی کردن است گفت: انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

وی با اشاره به اینکه هر شهیدی که هر زمان شهید می‌شود درس ایستادگی و مقاومت را به شما می‌آموزد و پیام شهید، زندگی است تصریح کرد: پیامی در اوایل دهه 80 در موزه جنگ کرمان پخش شد از شخصی که مشهور نبود و برای دفاع از خرمشهر و شکستن حصر آبادان در کوچه های ما تلاش می‌کرد.

مرادی با نام بردن از سردار سلیمانی و یارانش که تا دیروز در کوچه‌ها و شهرهای ما مقاومت می‌کردند و امروز از سوریه محافظت می‌کنند، افزود: اگر محافظت و پاسداری این دلیرمردان نبود به فرمایش امام خامنه‌ای امروز ما شاهد جنگ در همدان و کرمانشاه بودیم.

وی گفت: وقتی امروز دشمن، عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را نگاه می‌کند، این پیام را می‌دهد و در جهان مخابره می‌کند که به نفع هیچ کشوری نیست با ایران بجنگد و برای آنها باعث افتخار خواهد بود که با ایران جنگ نکردند و کار را با مذاکره به اتمام رساندند.

مرادی با بیان اینکه جهت‌گیری شما معلوم است و کسانی‌که می‌گویند ما کمتر از شهدا هستیم آنها ادامه دهنده راه آنان هستند، تصریح کرد: در سال 59 صدام ادعا کرد که 3 روزه تهران را می‌گیرد ولی گور به گور شد و یک وجب از خاک این کشور اشغال نشد.

وی با اشاره به اینکه جوانانی با 27 سال سن بدون رفتن به دانشکده افسری و دوره دیدن، سپاه را در زمان جنگ اداره می‌کردند افزود: رهبرمعظم انقلاب همیشه از این 2 شخصیت، محسن رضائی و حسن باقری که فرمانده اطلاعات سپاه بود به عنوان یک اسطوره و یک نابغه یاد می‌کنند.

مرادی با بیان اینکه محسن رضایی که یک اسطوره است و حاصل کار سیاسی ما این است که یکی با وی شوخی و دیگری او را به تمسخر می‌گیرد افزود: او یک اسطوره است فقط شهید نشده اگر حسن باقری هم بود اینطور با او رفتار می‌شد.

وی با خواندن این متن که از آخر مجلس شهدا را چیدند ما مدعیان صف اول بودیم گفت: این بدان معنا نیست که شماها و دیگران بد هستند؛ ما همه در یک سنگر هستیم و همگی برای یک هدف تلاش می‌کنیم.

مرادی همه را به کار گروهی تشویق کرد و با توجه به گفتگوی چند روز پیش رهبر معظم انقلاب با دانش آموزان افزود: به دغدغه‌های امام خامنه‌ای گوش کنید و حتی اگر شده با کاشت یک درخت گامی اساسی در پیروی از فرامین ایشان بردارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار