مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در راستای ارتقاء سلامت خانواده‌های تحت حمایت در سال گذشته یک هزار و 200 مددجوی ملایری از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۵۵۳۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: هزینه بیمه مکمل، هزینه دارو، احداث سرویس بهداشتی، تحویل سبد بهداشتی، هزینه دندان مصنوعی، عینک، سمعک، ویلچر و همچنین هزینه خرید کلیه از انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان ملایر از جمله خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقاء سلامت خانواده‌های تحت حمایت طی سال گذشته یک هزار و 200 مددجوی ملایری از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر بهره‌مند شده‌اند، افزود: در این راستا مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر تصریح کرد: یکی از اهداف و اولویت‌های مهم این نهاد مقدس توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار است که باعث امنیت روانی آنان می‌شود.

وی بیان داشت: در این راستا تمام زنان سرپرست خانوار شهری 35 تا 50 سال و تمام مشترکین طرح‌های خوداشتغالی، از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

کولیوند تعداد زنان سرپرست خانوار بیمه شده این نهاد را یک هزار و 750 نفر عنوان کرد و افزود: سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای بیمه آنان به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.


ارسال نظرات