فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به اینکه امروز مردم برای شهادت اعلام آمادگی می‌کنند، تصریح کرد: امنیت، آسایش و رفاه کشور به برکت ایثارگری ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۰۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس، توانستیم با خودباوری جنگ را پیش برده و همه فشارها و تحریم‌های دشمن را در هم بشکنیم.

مرتضی رمضانی در آئین تودیع و معارفه فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری شهرستان نوشهر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نفس گرم امام(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین بود، اظهار کرد: دشمن متوجه ریشه‌های انقلاب شد و ما در دفاع مقدس به وضوح این موضوع را دیدیم.

وی افزود: انقلاب ما ادامه نهضت عاشورایی سیدالشهدا(ع) است و ریشه‌های آن را در طول هشت سال دفاع مقدس که دشمن با همه قوا به کشور ما حمله کرد، نشان دادیم.

رمضانی در ادامه با بیان اینکه همه اتفاقات منطقه برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است که از سوی آمریکا شکل می‌گیرد، اظهار کرد: اگر در دفاع مقدس بر دشمن غدار، پیروز شدیم به‌خاطر داشتن ایمان و معنویت رزمندگان ما بود.

وی بیان کرد: امروز تنها ارتشی که می‌تواند در مقابل تمام ارتش‌های دنیا ایستادگی کند، بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به اینکه امروز مردم برای شهادت اعلام آمادگی می‌کنند، تصریح کرد: امنیت، آسایش و رفاه کشور به برکت ایثارگری ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه شهیدی 20 روز قبل از شهادت شهید حسین بواس یکی از شهدای مدافع حرم چالوسی، به خواب وی می‌آید و محل و مکان شهادتش را به او اعلام می‌کند، اظهار کرد: اگر در سوریه، عراق و ... دفاع می‌کنیم این آرمان ما است که هر ملتی مورد ظلم قرار بگیرد در کنار آن ملت در مقابل استکبار قرار می‌گیریم.

رمضانی در پایان با تأکید بر اینکه در عرصه اقتصاد مقاومتی ما می‌توانیم موفقیت‌های بزرگی به‌دست آوریم، گفت: هشت سال جنگ را پیش بردیم و همه فشارها و تحریم‌های دشمن را در هم شکستیم که دشمن به عجز کامل درآمد.

در این مراسم سرگرد پاسدار «جمال متاجی» به سمت فرمانده جدید حوزه بسیج اداری و کارگری شهرستان نوشهر منصوب شد و از زحمات سرهنگ دوم پاسدار «ایرج متاجی» قدردانی شد.

همچنین طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر، سرهنگ دوم پاسدار «ایرج متاجی» به سمت جانشین این ناحیه منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها