فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود شعار اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل محقق خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۰۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در همایش تجلیل از فعالان حلقه های صالحین شهرستان قروه با اشاره به سالروز حمله نظامی امریکا به طبس اظهار داشت: در چنین روزی عملیات نظامی امریکایی با لطف و رحمت الهی شکست خورد.

وی افزود: آمریکایی ها با حمله نظامی خود قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می پروراندند که قدرت الهی آنان را ناکام گذاشت و جنگنده های آمریکایی را نابود کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه خاطر نشان کرد: اما امروز دشمن از جنگ نظامی و حتی جنگ فرهنگی خسته و درمانده شده است و به جنگ اقتصادی روی آورده است.

شعبانی بیان داشت: مقام معظم رهبری با درایت و روشن بینی این شرایط را با مزین نمودن سال جدید به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برای همگان آشکار نموده اند و باید حلقه های صالحین نیز در این زمینه وارد شوند.

وی افزود: در سال جدید نه تنها حلقه های صالحین که تمامی اقشار جامعه باید در عملی ساختن شعار سال همت نمایند و به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی باشند.

فرمانده سپاه قروه با تبیین نقش بسیج و بسیجیان در تحقق شعار سال گفت: باید بسیجیان در تمامی زمینه ها برای تحقق شعار سال وارد عمل شوند و با فراگیری تخصص های لازم به صورت کارامد به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند.

شعبانی ادامه داد: امروز متاسفانه جامعه به سوی مصرف گرایی حرکت می نماید در حالی که باید جوانان و دانشگاهیان تولید کننده واقعی باشند و خلاقانه با ایده های جدید در جهت خدمت صادقانه فعالیت نمایند.

وی اظهار کرد: باید خواسته ها و مطالبات مقام معظم رهبری بیش از گذشته در حلقه های صالحین مطرح شوند و جوانان نیز باید با بیان مشکلات جامعه به دنبال از بین بردن انها باشند.

به گفته شعبانی حلقه های صالحین باید در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل مزین شده است در راه تحقق شعار سال و در راه ولایت قدم بردارند.

وی افزود: امروز اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده است و باید قدم های اساسی برای محقق ساختن این شعار برداشته شود.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به پتانسیل های شهرستان قروه تصریح کرد: وجود معادن غنی در شهرستان قروه می تواند اشتغال مناسب و پایدار جوانان این شهرستان را رقم بزند اما متاسفانه خام فروشی این مواد و عدم استفاده بهینه از صنایع تبدیلی مانع از ایجاد چنین شرایطی شده است.

وی افزود: باید ارگانها و نهادهای مرتبط وارد عمل شوند و با ایجاد صنایع تبدیلی در سطح شهرستان قروه در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند که نه تنها در این صورت اشتغال جوانان منطقه فراهم می شود بلکه زمینه های تحقق شعار سال نیز ایجاد می گردد.

ارسال نظرات