رئیس کانون انبوه‌سازان مسکن در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
رئیس کانون انبوه‌سازان مسکن گفت: با توجه نحوه و میزان بازپرداخت اقساط، به نظر می رسد که این طرح با استقبال اقشار متوسط به بالای جامعه مواجه شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۰۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

ایرج رهبر رئیس کانون انبوه‌سازان مسکن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص چگونگی نحوه واگذاری واحدهای مسکونی در طرح مسکن قسطی، گفت: برخی خبرها مبنی بر اینکه انبوه سازان قصد دارند تا واحدهای بزرگ و قیمتی خود را در طرح مسکن قسطی به فروش بگذارد به گوش می رسد که این درست نیست؛ انبوه سازان هر واحد آماده تحویلی داشته باشند که تاکنون به فروش نرفته باشد را در طرح مسکن قسطی به فروش می گذارند.

وی با اشاره به نرخ کارمزد 2.3درصدی خرید ضمانت نامه از بانک مسکن، اظهار داشت: بر اساس تسهیلاتی که قرار است در این طرح از سوی بانک مسکن اعطا شود، سود مسکن قسطی 22 درصد خواهد بود و متقاضیان می توانند تا سقف 80 درصد مبلغ واحد مسکونی را به صورت اقساط و مابقی را نقداً پرداخت کنند.

رئیس کانون انبوه‌سازان مسکن طرح مسکن قسطی را برای قشر متوسط به بالای جامعه مناسب دانست و تصریح کرد: با توجه نحوه و میزان بازپرداخت اقساط، به نظر می رسد که این طرح با استقبال اقشار متوسط به بالای جامعه مواجه شود.

ارسال نظرات