خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

اجرای 250 برنامه در هفته عقیدتی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد: 250 برنامه در هفته عقیدتی و گرامیداشت شهید مطهری اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۱۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز حجت الاسلام معبودی  مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در جمع خبرنگاران برنامه‌های شاخص هفته عقیدتی سیاسی را تودیع کرد.

حجت الاسلام علی معبودی با اشاره به شخصیت برجسته شهید مطهری اظهار کرد: دکتر شهید مطهری عالمی نو اندیش بودند که بر اساس آموزه های ناب دین تولید اندیشه می کردند و با توجه به وسعت و عمق علمی که داشتند با ورود در هر موضوعی نظرات برجسته و کارآمدی را ارائه می کردند.

وی ادامه داد: ایشان با آگاهی و اشرافی که فلسفه غرب داشتند برخی از نظریات را رد می کردند و با منطق اسلامی جواب های کاملی را به نقاط ضعف ارائه می دادند.

این مسئول با یادآور شدن جنبه های مختلف شخصیت شهید مطهری تبیین کرد: شهید مطهری عالمی با روح مطهر بود که به واسطه پیوند معنوی خالصانه اش با خداوند چشمه ای جوشان از معرفت برای استفاده عموم مردم در وجود ایشان در جریان بود و ما امروز شاهد این هستیم که آثار متعدد ایشان هر ساله تجدید چاپ می شوند و مردم از آنها بهره می برند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج تشریح کرد: همه مسئولان می خواهند که ارتباط مستمر پاسداران همواره با اندیشه های ناب شهید مطهری برقرار باشد و از این روز زمان خاصی را برای آن در نظر گرفته اند.

وی اضافه کرد: پایه اصلی سپاه و بسیج بر موضوعات اعتقادی و معنوی بنا شده است که برای جلا دادن به این اندیشه ها نیاز است که تمامی این افراد ارتباط ویژه ای با اندیشه های نای شهید مطهری داشته باشند.

*اجرای250 برنامه در هفته عقیدتی سپاه استان قزوین

وی اذعان کرد: امروز ما نیاز داریم که جوان هایمان با اندیشه های ناب شهید مطهری ارتباط بگیرند و از این رو همزمان با سالگرد شهادت این معلم بزرگ هفته عقیدتی سیاسی را داریم که امسال با بیش از 250 برنامه مزین شده است.

حجت الاسلام معبودی در ادامه با اشاره به برنامه های متعدد این هفته توضیح داد: برنامه هفته عقیدتی با حضور کارکنان در نماز جمعه ها و سخنرانی پیش از خطبه های نماز آغاز خواهد شد و اولین روز هفته شهید مطهری، تفکر و عمل انقلابی نام دارد که برنامه ها نیز حول همین محور طرح ریزی شده اند.

وی ادامه داد: روز بعدی روز شهید مطهری ، ضرورت تفکر و عمل انقلابی خواهد بود که در این روز به مقالات برگزیده در موضوع اندیشه شهید مطهری رسیدگی خواهد شد که فراخوان آن چند ماه قبل ابلاغ شده بود، در عین حال دیداری با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان ها تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام معبودی افزود: نشست حلقه های صالحین، تبیین اندیشه های شهید مطهری، محفل های انس با قرآن کریم، برگزاری همایش پیاده روی، دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، تقدیر از مدرسان پیشکسوت عقیدتی، مراسمات تجلیل از هادیان از دیگر برنامه های خواهد بود.

نام گذاری های دیگر روز های این هفته شهید مطهری، اقتصاد مقاومتی و اسلامی، شهید مطهری مولفه های تفکر انقلابی ، شهید مطهری و مفهوم اقتصاد مقاومتی و نهایتا شهید مطهری آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی خواهد بود که به تناسب برنامه هایی از سطح پایگاه ها همایش بزرگی چون همت مطهر با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام  سعیدی متفاوت خواهد بود.

حجت الاسلام معبودی در تشریح همابش حکمت مطهر گفت: بررسی اندیشه های ناب شهید مطهرب و بهره برداری از آنها در جهت دور شدن از تهاجم فرهنگی غرب و نی آشنایی جوان تر ها با عملکرد ایشان از برنامه های این همایش خواهد بود.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار