خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: وظیفه ما اشنا کردن جوانان با اندیشه های ناب شهید مطهری است.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۳۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات شهید فکوری به مناسبت بزرگداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج برگزار شده بود اظهار کرد: 11 الی 17 اردیبهشت هفته عقیدتی در سپاه و بسیج نامیده می شود چرا که این دو مفهوم برای سپاه بسیار ارزنده هستند و پایه های آن را تشکیل می دهند.
وی ادامه داد: این هفته زمان مناسبی است برای تلنگر و پرداخت هر چه بیشتر به احکام اسلامی از لسان شهید مطهری که به راستی استاد مفاهیم اسلامی بوده‌اند.
بهرامی متذکر شد: مهمترین افکار شهید مطهری در مواجهه با انحرافات دینی بود و ما قصد داریم در تمامی برنامه ها همین افکار را در بین مردم ترویج دهیم.
وی با یادآور شدن برنامه حکمت مطهر بیان کرد: در این برنامه تلاش می شود تا نسل جوان که به دنبال آگاهی عمیق اسلامی است را با آثار شهید بزرگوار آشنا کنیم.
این مسئول با خاطر نشان کردن برپایی نمایشگاه کتاب طی هفته عقیدتی گفت: نمایشگاه های کتاب متعددی در این هفته تعبیه شده است که بیشتر وظیفه دارند کتب شهید مطهری را در معرض نمایش بگذارند و در کنار آن سایر محصولات فرهنگی را نیز ارائه دهند، همچنین طی هفته مسابقه کتابخوانی که از آثار شهید مطهری خواهد بود را داریم که می تواند در جهت مطالعه آثار این شهید قدم خوب و موثری باشد.
بهرامی افزود: نشست های معرفتی و بصیرتی و برگزاری کلاس های اخلاق با محوریت اخلاق در اندیشه شهید مطهری از برنامه های جامع این هفته خواهد بود.
بهرامی در پایان با یادآور شدن این نکته که دو اتفاق مهم شهادت امام موسی کاظم (ع) و بعثت رسول اکرم طی این هفته خواهد بود گفت: برنامه های ویژه ای در راستای این دو موضوع تدارک دیده شده است، خصوصا موضوع بعثت در آثار شهید مطهری و آشنا کردن جوانان با آن از محور های اصلی برنامه ها خواهد بود.
1004/ت30/ب
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها