مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: تنها کسانی که کارت ورود به اجلاسیه‌ها را دریافت کنند، با در دست داشتن کارت خبرنگاری و ملی اجازه حضور خواهند داشت و از پذیرش افرادی خارج از لیست معذوریم.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

اسماعیل عموزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به جزییات ساماندهی خبرنگاران در نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان اظهار کرد: از حدود صد خبرنگاری که در استان تاکنون ثبت‌نام نموده‌اند، تعدادی برای پوشش اخبار کنگره ملی گزینش خواهند شد.

وی ادامه داد: خبرنگاران کشوری که قصد حضور در اجلاسیه‌ها را دارند، پس از هماهنگی کارت ورود به کنگره را دریافت می‌کنند.

مدیر ارتباطات روابط عمومی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گروهی از صدا و سیمای تهران نیز به پوشش اخبار نخستین کنگره ملی کمک خواهند کرد، افزود: تنها کسانی که کارت ورود به اجلاسیه‌ها را دریافت کنند، با در دست داشتن کارت خبرنگاری و ملی اجازه حضور خواهند داشت و از پذیرش افرادی خارج از لیست معذوریم.

عموزاده به نشست هماهنگی مسئول کمیته اطلاع رسانی و امنیت نخستین کنگره ملی با خبرنگاران اشاره و تصریح کرد: در روزهای آتی جلسه توجیهی خبرنگاران برگزار خواهد شد و این نشست به صورت پیامکی به خبرنگاران اعلام می‌شود و پس از این کارگاه توجیهی، سردار عبدالله‌پور پیرامون کنگره هشت هزار شهید گیلان نشست خبری خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مکان استقرار خبرنگاران مکتوب و عکاسان به صورت مجزا در نظر گرفته شده تا دسترسی هر دو گروه به اخبار و تصاویر به نحو بهتری انجام گیرد.

عموزاده در پایان گفت: تمهیدات دسترسی به اینترنت پرسرعت و لوازم جانبی مورد نیاز نیز اندیشیده شده است.

ارسال نظرات