سبحانی با تاکید به ارتباط مستمر و دو طرفه با مسئولین دفاتر افزود: در سالجاری به صورت حضوری به دفاتر روستایی مراجعه و از نزدیک به بررسی مشکلات دفاتر در برطرف نمودن موانع کاری اقدام خواهم نمود. و از مسئولین دفاتر درخواست می شود مشکلات خود را به مرکز استان منتقل و مطمئن باشید پاسخ خود را دریافت و مشکلات مرتفع خواهدشد.
وی اظهار داشت: ماهیت و فلسفه ایجاد دفاتر ICT روستایی ارائه خدمات دستگاهها در سطح روستاها بوده که باعث کاهش تردد روستائیان به شهر جهت انجام خدمات اداری می باشد و امیدوارم با ارتقاء کیفیت خدمات ، رضایت مردم نیز افزایش یابد.
سبحانی خاطر نشان کرد: کارگزاران دفاتر ICT روستایی نماینده شرکتهای تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها بوده و کارگزاران باید با توجه به نیازهای روستائیان خدمات خود را در سطح روستاها طبق قوانین گسترش دهند.
وی با اشاره به اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: گسترش خدمات اینترنتی در سطح روستاها و مخصوصا خرید اینترنتی ، اطلاع رسانی بموقع ، بهبود خدمات پستی و بانکی، جلوگیری از مراجعه روستائیان به شهر جهت دریافت خدمات دولتی از اهداف عالیه وزارت متبوع بوده و باید در جهت پیشبرد برنامه ها و تحقق آن سعی و کوشش گردد.
مدیرکل پست استان ضمن اعلام شماره همراه خود ، خطاب به مسئولین دفاتر ICT روستایی گفت: در تمام اوقات اداری و غیر اداری پاسخگوی تلفنی شما هستم و بدون تعارفات رسمی مشکلات و ایده های خود را بیان نموده تا بتوانیم ضمن حل مشکلات ، خدمات بروز و بهتری را به روستائیان عزیز ارائه نمائیم.
در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار و کارگزاران مشکلات و انتقادات خود را بیان و مسئولین با توجه به حوزه های خود پاسخگوی سوالات بودند.
گفتنی است، این جلسه با هدف بررسی مشکلات دفاتر روستایی با مشارکت پست بانک استان و با حضور کلیه مسئولین دفاتر ICT روستایی شهرستانهای شرق استان برگزار شد.