خبرهای داغ:
نماینده منتخب مردم طبس در مجلس دهم مطرح کرد

پیگیری مشکل اشتغال و آب در دستور کار نماینده منتخب

نماینده منتخب مردم طبس در مجلس دهم گفت: تلاش‌های جدی خود برای راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی طبس، انتقال آب از محل خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به یزد برای طبس و رفع مشکل خرید شیر دامداران شهرستان طبس انجام خواهم داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۸۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدرضا امیرحسنخانی پیش از ظهر امروز با امام جمعه شهرستان طبس، شورای هیأت مذهبی و اعضای شورای اسلامی شهر طبس و عشق‌آباد دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در جمع مردم و اصحاب رسانه، از تلاش‌های جدی خود برای راه‌اندازی کارخانه کک‌سازی طبس، انتقال آب از محل خط دوم انتقال آب سرشاخه‌های کارون به یزد برای طبس، و رفع مشکل خرید شیر دامداران شهرستان طبس خبر داد.

نماینده منتخب مردم طبس در مجلس دهم اظهار داشت: به دلیل وسعت حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، گستردگی مشکلات و عدم امکان حضور مداوم شخص نماینده در تمام حوزه انتخابیه، شورای راهبردی نماینده تشکیل شده است.

امیرحسنخانی ادامه داد: این شورا در هر یک از چهار شهرستان حوزه انتخابیه برحسب نیاز، بین 25 تا 40 نفر عضو دارد که در قالب کارگروه‌های تخصصی سازمان‌دهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه آیین‌نامه و شرح وظایف هر یک از کارگروه‌ها تدوین شده است، خاطرنشان کرد: این شورای راهبردی وارد امور اجرایی نخواهد شد و هدف از تشکیل آن نیز موازی‌کاری با دستگاه‌های اجرایی نیست؛ انجام امور اجرایی مربوط به مدیران اجرایی است؛ اما مطالبات بر زمین مانده 8 ساله هم زیاد است.

نماینده منتخب مردم طبس در مجلس دهم همچنین رضا جعفریان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان طبس را به‌ عنوان مسئول دفتر ارتباط مردمی خود در شهرستان طبس معرفی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها