فرمانده سپاه ایرانشهر:

همبستگی شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان انکارنشدنی است

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: امروز همبستگی و همفکری میان شیعه و سنی درسیستان و بلوچستان انکارنشدنی است
کد خبر: ۸۶۶۵۶۹۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج سرهنگ محمدعلی میری صبح امروز در دیدار با ریش سفیدان و معتمدان بمپور افزود: سیستان و بلوچستان طی سال‌های دراز مظهر وحدت شیعه و سنی بوده است.

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: هدف از این دیدار تاکید بر توانمندیهای ریش‌سفیدان در پیشرفتهای اجتماعی جوانان هر منطقه و استفاده از این توانایی در جهت ترویج کارآفرینی در بین جوانان است.

وی با اشاره به اینکه معتمدان و ریش‌سفیدان با همدلی و همفکری  تعامل خوبی با سپاه دارند، گفت: سپاه در مقوله اقتصاد مقاومتی که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است ورود پیدا کرده و ایجاد اشتغال یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ میری افزود: در این شهرستان پتانسیل‌های خوبی در زمینه دامپروری و زراعت وجود دارد و ریش سفیدان با تشویق جوانان بر استفاده از پتانسیل‌ها به اشتغال جوانان کمک کنند.

وی  با تاکید بر نقش ریش سفیدان را در هر منطقه تصریح کرد: معتمدان و ریش‌سفیدان مصلحت‌اندیش در کنار مسئولان در پیشبرد اهداف نظام همکاری دارند که این نشانه همبستگی و همراهی طوایف استان با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

میری خاطرنشان کرد: بزرگان و ریش‌سفیدان و معتمدان به عنوان بهترین پناهگاه در جامعه تکیه گاه مناسبی در شرایط بحرانی هستند و در چنین شرایطی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز معتمدین محلی و ریش‌سفیدان در ایجاد امنیت و آرامش در منطقه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنندو نتیجه این همکاری صادقانه با نظام  به خوبی قابل مشاهده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار