یک کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: هر چه که از زمان اجرای برجام بیشتر می‌گذرد اثرات گزنده و نیش‌دار آن نمایان‌تر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۲۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: چپاول گری و راه زنی ۲ میلیارد دلاری دیوان عالی آمریکا در طول انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و متاسفانه موقعیت برجام و خوش بینی بیش از حد دولتمردان به آمریکائی ها این فرصت را برای آنها فراهم کرده تا از هر موقعیتی برای راه زنی اموال ایران استفاده کنند.

وی ادامه داد: هر چه که از زمان اجرای برجام بیشتر می گذرد بدعهدی و نقض پیمان آمریکائی ها آشکار می شود و به نوعی اثرات گزنده و نیش دار برجام بیش از پیش نمایان تر می شود.

استاد علوم سیاسی دانشگاه با اشاره به اینکه این اقدام خصمانه دیوان عالی آمریکا یک افتضاح حقوقی است، افزود: دولتمردان ما هم باید مقابله به مثل کنند و در جای لازم پاسخ محکمی به این اقدامات و غارتگری بدهند، لذا نمی دانیم این خوش بینی مقامات ایرانی و دستگاه دیپلماسی به آمریکائی ها تا چه زمانی ادامه دارد و امیداریم ملت ایران بیش از این متضرر نشود.

محمدی بیان کرد: در هر جائی هم که از مقامات دولتی واقعیات برجام را می گویند به سرعت توسط مقام دیگر تکذیب می شود و یا به نحوی دیگر تعبیر می شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: آمریکا مار زخم خورده ای است که از حضور مقتدرانه ایران در منطقه و جهان به شدت رنج می برد و دائم در حال برنامه ریزی و توطئه چینی برای تغییر رفتار و ساختار نظام اسلامی است تا راهی برای بازگشت خود به درون کشور مهیا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها