یک کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
رحمان جعفری به کم مهری هایی که در سالهای گذشته نسبت به مرحوم سلحشور صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: این کارگردان فقید و ارزشی مطالبی در خصوص فسادهای پشت پرده سینما بیان کردند اما در عرصه رسانه عده ای ناجوانمردانه ایشان را تخریب کردند و زیر سوال بردند، اما اکثر همان منتقدین در اعترافی دیر هنگام دغدغه های سلحشور و وجود فساد در سینما را تائید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۳۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
رحمان جعفری کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فرج الله سلحشور در فضای هنری کشور گفت: مرحوم سلحشور از نوادر جامعه هنری معاصر بود که با تمام وجود و با عشق فیلم می ساخت و چون هدفش در راستای حفظ دین و شعائر اسلامی بود آثارش در بین مردم محبوب و پر بیننده بود.

جعفری با بیان اینکه باید هنرمندان انقلابی که دیدگاهی همچون مرحوم سلحشور دارند را حمایت کرد، گفت: مسئولان و نقش آفرینان حوزه فرهنگ و هنر باید تلاش کنند که امثال سلحشور را تکثیر و پرورش دهند تا در آینده ای نزدیک لشکر سلحشوران در سنگر هنر و فرهنگ انقلاب قرار گیرند.

وی در ادامه به کم مهری هایی که در سالهای گذشته نسبت به مرحوم سلحشور صورت گرفته بود اشاره کرد و گفت: این کارگردان فقید و ارزشی مطالبی در خصوص فسادهای پشت پرده سینما بیان کردند اما در عرصه رسانه عده ای ناجوانمردانه ایشان را تخریب کردند و زیر سوال بردند، اما اکثر همان منتقدین در اعترافی دیر هنگام دغدغه های سلحشور و وجود فساد در سینما را تائید کردند.

این کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: متاسفانه اکثر تولیدات سینمائی دنبال گیشه و فروش بلیط به هر قیمتی هستند و مضامین اکثر فیلم ها پوچ و غیر مفید است و گاها آسیب رسان به بنیان خانواده، به گونه ای که به گفته برخی دلسوزان و هنرمندان خیلی از فیلم ها را نمیتوان با خانواده دید و مسئولان باید به صورت جدی ورود کنند.

ارسال نظرات