خبرهای داغ:
در روستای جماران آق قلا برگزار شد:

یادواره شهدای شاخص سال 95 و 5 شهید گمنام شهرستان آق قلا

به همت حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهداء و پایگاه مقاومت بسیج شهید چراغچی یادواره شهدای شاخص سال 95 و 5 شهید گمنام شهرستان آق قلا برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آق قلا ؛ یادواره شهدای شاخص سال 95 و 5 شهید گمنام شهرستان آق قلا در روستای جماران که خود فاقد شهید نیز می باشد با حضور برادران اهل سنت و تشیع برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه علی آباد کتول اظهار کرد : از دیدگاه قرآن اگر کسی بخواهد در مسیر خدا گام بردارد و با اولیای خدا محشور گردد باید اهل بصیرت باشد.

وی درادامه افزود :اگر جامعه ای بخواهد اسلامی بشود و تفکر ولایت فقیه و دین خدا بخواهد در آن جاری شود باید چهار مرحله در آن طی شود و این مراحل شامل حضور انبیاء الهی و اولیای خدا و صدیقین و پرورش افراد صالح است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به نظام صالحین در بسیج گفت : نظام صالحین برای سالم سازی و کادر سازی افراد صالح برای امام زمان (ع) تشکیل شده است و دراین نظام با بصیرت دینی برای سربازی امام زمان (ع) آماده می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه علی آباد کتول همچنین اذعان کرد : اگر جامعه ای بخواهد به طرف خدا حرکت کند دشمن دارد و این دشمن بیدار و هوشیار است و برای او برنامه ریزی می کند.

وی افزود:از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمن 2برنامه اساسی را دنبال می کند که یک برنامه اختلاف افکنی بین قوای نظام و مسئولین که این توطئه با رهبری امام و خلف صالح ایشان امام خامنه ای تا به امروز خنثی گردیده است و دیگری اینکه دشمن سعی میکند با اختلاف قومیتی به هدف خود برسد.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد : اگر کسی به اختلاف قومیتی دامن بزند به نظام خیانت کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور داعش در ممالک اسلامی وهمچنین فرقه شیرازی ها ابراز داشت:داعش را امریکا جایگزین صدام کرد و رهبران داعش با پول عربستان در اسرائیل آموزش می بینند و در واقع داعش یعنی دلار آمریکا علیه شیعیان واز طرف دیگر امریکا و دشمنان اسلام برآن شدند تا شیعه انگلیسی را نیز در بین شیعیان با ظهور فرقه سید صادق شیرازی ها رواج دهند تا چهره ای خشن را از اسلام و تشیع به نمایش بگذارند.

وی همچنین به یکی دیگر از توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : برنامه هسته ای و برجام توطئه جدیدی است برای نفوذ در بدنه حاکمیت نظام و چون مسئولان کشور به جنگ نرم باور ندارند و بعضی ها نیز در داخل با دشمن همراهی می کنند د شمن امیدوار شده است.

حجت الاسلام یوسفی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد : دشمن به دنبال برجام های دیگری برای فشار آوردن بر انقلاب اسلامی است لذا باید با هوشیاری و بصیرت دینی توطئه دشمن را خنثی کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها