خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه عاشورا:

امنیت ایران در منطقه خاورمیانه کم نظیر است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در نشست روشنگری و بصیرت افزایی فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه های سپاه ولایت تبریز گفت: با همه فشارها و تهدیدها و توطئه ها، امنیت پایدار و ثبات سیاسی در منطقه خاورمیانه کم نظیر است و این ها موجب ناراحتی دشمنان شده است.
کد خبر: ۸۶۶۵۷۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: عوامل شکست و پیروزی در اختیار خود ملت ها است و مردم با اتحاد و ایثار و فداکاری به اوج عزت می رسند و ملت ایران به الزامات و عوامل عزت و پیروزی توجه کردند و اکنون در عرصه های پزشکی و درمانی و نظامی پیشرفت چشم گیری کرده اند.

وی ادامه داد: آنچه که موجب نگرانی و حساسیت دشمن شده است این است که برنامه ها و طرح های شیطانی آن ها در منطقه خاورمیانه با شکست مطرح شده است.

این مقام مسئول به ترفندهای دشمنان انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمن جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است تا مانع پیشرفت آن شود و حتی تحریم ها به خاطر تغییر ماهیت دینی و رفتار مردم و برخی مسئولان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا اظهار داشت: امروزه در وضعیت حساس و ترفندهای پیچیده دشمن شاهد این هستیم که متاسفانه برخی مسئولان تحت تاثیر تبلیغات روانی دشمن قرار گرفته اند و رهبر فرزانه انقلاب بر حفظ روحیه شهادت طلبی و انقلابی تاکید کرده که دشمن درصدد تضعیف آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها