خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان كنگاور گفت: تفكر بسيجي يك جريان قوي و تاثيرگذار در دنيا است، كه پايه اصلي آن بسيج دانش آموزي است.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۳۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، سرهنگ علي حيدرنژاد در جلسه هماهنگي و پشتيباني ميدان تير كنگاور كه در اداره آموزش و پرورش اين شهرستان برگزار شد، هدف از برگزاري برنامه هاي بسيج دانش آموزي را توسعه و تعميق تفكر بسيجي و توانمندسازي اين نيروي مردمي در انجام فعاليت هاي مختلف از جمله در عرصه هاي علمي، فرهنگي، هنري و سازندگي عنوان كرد.
وي با بيان اينكه نقش فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه بسيار مهم و اثرگذار است اظهار داشت: تقويت تفكر بسيجي جامعه را در برابر توطئه هاي دشمنان و ياوه گويان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حفظ مي كند.
وي در ادامه اجراي اردوي عملي درس آمادگي دفاعي را در دو بخش دانش آموزان دختر و پسر عنوان كرد و اظهار داشت: در بخش دانش آموزان پسر با حضور در ميدان به صورت عملي نحوه تيراندازي را فرا مي گيرند و در بخش خواهران نيز با نحوه استفاده از سلاح با حضور مربيان آمادگي دفاعي در مدارس آشنا مي شوند.
حيدرنژاد افزود: در اين دوره هاي آموزشي دانش آموزان علاوه بر اينكه مباحثي همچون سلاح شناسي و تيراندازي را آموزش مي بينند با زندگينامه و سيره شهدا نيز آشنا مي شوند.
فرمانده سپاه ناحيه كنگاور بيان كرد: برگزاري اين آموزش ها در راستاي حفظ آمادگي رزمي و آشنايي مقدماتي دانش آموزان با اصول تيراندازي و ديگر دانستني هاي نظامي است كه تأثير بسزايي در روحيه و آمادگي جسماني دانش آموزان دارد.
در ادامه جلسه اعضاء براي برگزاري هرچه بهتر برگزارشدن اردوهاي علمي درس آمادگي دفاعي با فرمانده سپاه ناحيه به بحث و گفت و گو پرداختند.
ارسال نظرات