خبرهای داغ:

چاپ ۲۳ کتاب با حمایت نشر ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: ۲۳ عنوان کتاب با حمایت کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه و اداره کل بنیاد حفظ آثار استان کرمانشاه در سال گذشته به چاپ رسید.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

سرهنگ مرادعلی محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه با اشاره به اینکه این کتب در سال گذشته در تیراژ 46 هزار نسخه به چاپ رسیده است اظهار داشت: تعداد 27 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط این اداره کل در سال 1395 به چاپ خواهد رسید که مراحل تدوین و تألیف آن انجام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از حضور این اداره کل در دو نمایشگاه کتاب تهران و بازی دراز خبر داد و عنوان کرد: امسال برای نخستین بار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با پنج عنوان کتاب در نمایشگاه تهران و 23 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب در مراسم عملیات بازی دراز در تاریخ نهم و دهم اردیبهشت ماه حضور پیدا می‌کند.

محمدی درباره عناوین کتب نمایشگاه تهران گفت: کتاب‌های دایه داستانی دفاع مقدس به قلم زهرا یگانه، زنگ پرواز مستند داستانی شهدای دبستان شهدای کرمانشاه به قلم سکینه محمدی، از کوه‌های کاتوتا کانال ماهی خاطرات شفاهی سردار آسیابانی به قلم سید رحیم زارعی در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی افزود: کتاب‌های دروازه غربی با محتوای مقاومت مردم گیلان‌غرب به قلم مجتبی مهدیخوانی و بهترین هدیه داستانی کودک و نوجوان به قلم نیلوفر سالمیان از دیگر کتاب‌های حاضر در نمایشگاه تهران از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه است.

ارسال نظرات