در آینده‌ای نزدیک:

تولید نماهنگ شهدای حرم با عنوان «مرد عاشق» در استان

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی از نخستین نماهنگ شهدای مدافع حرم با عنوان «مرد عاشق» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۸۹۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

سید حسین موسوی ظهر امروز در نشست با انجمن موسیقی بسیج هنرمندان با اشاره به فعالیت‌های گسترده سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این سازمان در بخش‌ها و رشته‌های مختلفی اعم از هنری، مذهبی، فرهنگی، شعر، فیلم، ادبیات، ارزشی و دینی فعالیت دارد.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد انجمن موسیقی بسیج هنرمندان را یکی از حوزه‌های فعال این سازمان عنوان کرد و افزود: انجمن موسیقی تاکنون در زمینه‌ها و جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و کشوری به خوبی درخشیده و توانسته جایگاه خود را تا حدودی در منطقه و کشور نشان دهد.

وی برگزاری مسابقات آواها و نماهای بسیج هنرمندان را از جمله فعالیت‌های مورد توجه این انجمن بیان کرد و گفت: گروه‌های موسیقی استان توانستند به خوبی در این جشنواره درخشیده و آثار بسیار فاخری به جشنواره ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه سه اثر از میان آثار رسیده به دبیرخانه به مرحله کشوری رسید، گفت: هنرمندان ما توانستند با اجراهای خوب در مرحله کشوری در معرفی استان به کشور نقش مهمی ایفا کنند.

وی کمبود امکانات موسیقی و مکان مناسب جهت توسعه هنرهای بومی و اصیل استان را از جمله مشکلات هنرمندان دانست و تصریح کرد: اعضای انجمن موسیقی بسیج هنرمندان علی‌رغم وجود مشکلات عدیده توانسته کارهای خوب و در خور توجه‌ای ارائه دهد.

موسوی تولید نماهنگ شهدای حرم با عنوان «مرد عاشق» را از جمله مهم‌ترین و فاخرترین کارهای ارائه شده توسط انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان عنوان کرد و بیان داشت: کارهای اولیه و کلیپ‌های مربوط به این نماهنگ آماده شده که پس از ارسال به مرکز و تایید آن با حضور مسئولان استانی از این نماهنگ رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این نماهنگ در وصف شهدای حرم به خصوص «ستار اورنگ» نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است.

مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آهنگساز این قطعه محمد پودات و ترانه سرای آن روح‌الله طباطبایی از شاعران برجسته استان هستند، اذعان کرد: تهیه کننده این اثر فاخر ربیع‌الله اصالت‌فر و خواننده آن حامد روزبه از خوانندگان شاخص استان است.

موسوی در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری چهارمین جشنواره موسیقی آواها و نماهای سازمان بسیج هنرمندان در استان اشاره کرد و یادآور شد: فراخوان این جشنواره تابستان و اجرای آن در نیمه دوم سال جاری خواهد بود.

به گزارش فارس حامد روزبه از خوانندگان برتر کهگیلویه و بویراحمد بوده و اثر این خواننده با نام «مرز خون» با موضوع غزه سال گذشته به عنوان اثر برتر استان در استان فارس به اجرا درآمد.

ارسال نظرات