از باراک اوباما انتظار می‌رود تا از این فرصت پایانی برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به خوبی استفاده نمایند.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۱۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش سرویس اخبار ویژه خبرگزاری بسیج، جریان های ضد انقلاب در روند فعالیتشان یک نخ تسبیح واحد دارند و آن بازی در میدانی است که سرویس های جاسوسی غربی برای ایشان ترسیم کرده اند و جریان های فکری و میدانی وابسته به استعمار در واقع لازم و ملزوم یکدیگرند.

جریانی که منتسب به تشیع انگلیسی است نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره خوراک رسانه ای را تهیه می کند که گروه های تکفیری به بهانه آنها سر شیعیان را در کشورهای اسلامی ذبح می کنند.

همین جریان با چنین رویه ای در پی سفر اوباما به خاورمیانه نامه ای تنظیم می نماید تا بهانه ای به دست آمریکایی ها در مسئله تحقیر و فشار به کشورهای اسلامی بدهد.

شبکه ماهواره ای موسوم به امام حسین که با هزینه دفتر شیرازی ها گردانده می شود طی بیانیه اعلام می کند:

بنیاد آیت‌الله شیرازی طی پیامی به باراک اوباما، او را به تلاش برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی فراخواند. همچنین در این پیام که پیش از سفر رئیس‌جمهور آمریکا به خاورمیانه صادر شده، از ایشان خواسته شده است تا در جهت خشکاندن سرچشمه‌های تروریسم در سیستم‌های آموزشی گامی جدی بردارد. در این پیام خطاب به اوباما آمده است بی‌شک سفر آتی شما به خاورمیانه به مثابه آخرین فرصت در ایفای نقش مثبت در راستای حمایت از حقوق بشر در کشورهای منطقه است که مردمان آنها به شدت از اختلافات طبقاتی رنج می‌برند. در این کشورها زندانیان سیاسی و عقیدتی بسیاری وجود دارند و در بین آنها حتی کودکانی که به سن قانونی نرسیده‌اند نیز به چشم می‌خورند. در پایان بنیاد جهانی شیرازی با تاکید بر این امر که تنها صحبت کردن از اداره وضعیت حقوق بشر در منطقه کافی نیست، بیان داشته که از باراک اوباما انتظار می‌رود تا از این فرصت پایانی برای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی و همچنین مبارزه جدی با تروریسم به خوبی استفاده نمایند.


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۵۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
چرا وزارت اطلاعات جلوی صادق شیرازی رو نمیگیره . خوب جای سواله اه واقعا منحرفن خوب مانع شن