خرسند با بیان اینکه متاسفانه آقایان به جای اینکه حرکت دشمن را محکوم کنند به منتقدین داخلی اخم می کنند، گفت: معلوم است جای دوست و دشمن عوض شده است و کسانی که زمانی خودی و غیر خودی را زیر سوال می بردند و ایران برای همه ایرانیان را مطرح می کردند دیگر به ادعاهای خود پای بند نیستند.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۵۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  خبرگزاری بسیج  با اشاره به راهزنی آمریکا و غارت 2 میلیارد دلار از اموال ایران گفت: این مساله نتیجه خوش بینی به آمریکاست و اگر این روند ادامه داشته باشد آخرین دزدی نیز نخواهد بود و فردا هر حادثه تروریستی که در دنیا علیه آمریکا روی دهد منتسب به ایران می کنند و در دادگاه های خود رای صادر می کنند و اموال ایران را به غارت می برند.

وی با بیان اینکه متاسفانه آقایان به جای اینکه حرکت دشمن را محکوم کنند به منتقدین داخلی اخم می کنند، گفت: معلوم است جای دوست و دشمن عوض شده است و کسانی که زمانی خودی و غیر خودی را زیر سوال می بردند و ایران برای همه ایرانیان را مطرح می کردند دیگر به روش خود پای بند نیستند.

خرسند با اشاره به اینکه من البته در کل این مساله را کار خدا می دانم که زود چهره دشمن را برملا کرد افزود: اگر این کار را آمریکایی ها سه سال دیگر انجام می دادند مضرات آن بیشتر بود تا امروزی که در دوره اولیه پسابرجام هستیم.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه هنوز ماه عسل برجام تمام نشده بود که دشمن زهر خود را ریخت، افزود: مقام معظم رهبری از اول مذاکرات را تائید کردند اما گفتند خوشبین نیستند و این حرف مکرر رهبری بوده است و حاکی از درایت و دشمن شناسی ایشان دارد.

وی با تاکید بر اینکه دولت به جای فرافکنی و اینکه مسئولیت این کار را روی رقبای داخلی و دولت های قبلی بیندازد باید از ظرفیت هایی که دارند استفاده کنند و جلوی این کار را بگیرند گفت: برجام تنها روی کاغذ اعتبار دارد و آمریکایی به آن پایبند نیستند چراکه قرار بود تعهدات ایران و غرب با هم انجام شود اما آنها می گویند ایران فراتر از توافق عمل کرده است اما آمریکایی ها نه!

ارسال نظرات