مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل خبر داد
امسال 2300کوپن نفت سفید در شهرستان بیله سوار ارائه شده است که نسبت به سال 94 ، چهل درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۶۶۵۹۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، آقامحمدیان مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در فرمانداری شهرستان بیله سوار اظهار داشت: مصرف نفت سفید در استان اردبیل در مقایسه با میزان مصرف در سال گذشته17درصد کاهش دارد.همچنین میزان مصرف گازوئیل و بنزین3درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی افزود:سال گذشته4500کوپن نفت سفیددر شهرستان ارائه شده بود که امسال2300کوپن ارائه شده و نسبت به سال قبل40درصد کاهش یافته است.همچنین میانگین مصرف نفت سفید در سال گذشته10درصددر شهرستان بیله سوارکاهش یافته است.

مدیر شرکت فراورده های نفتی استان ظهار داشت: بنزین عرضه شده در جایگاه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و روزانه کیفیت بنزین عرضه شده به هم استانی‌ها و شهرستانی هامورد سنجش قرار می‌گیرد.

آقا محمدیان گفت:استان اردبیل در حوزه کنترل و اخذ کوپن نفت سفید و تامین و توزیع فرآورده های نفتی جزو استان های موفق کشور بوده است و یکی از پایلوت های استانی در حوزه کنترل وتوزیع فرآورده های نفتی وکاهش سوخت قاچاق در کشور به شمار می رود.

فرماندار بیله سوار هم گفت:سیستم اندازه گیری هوشمند((BSSجهت اندازگیری هوشمند موجودی باک خودروها در شهرستان راه اندازی خواهد شد که با استفاده از این سیستم میزان قاچاق سوخت ازمرز شهرستان به حداقل خواهد رسید.

ارسال نظرات