مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: شهید مطهری با علم والای خود خواستگاه تفکری از اسلام ناب بود
کد خبر: ۸۶۶۵۹۶۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام عزیز الله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در نشت خبری هفته عقیدتی و گرامیداشت هفته معلم گفت: شهید مطهری با علم والای خود خواستگاه تفکری از اسلام ناب بود

وی با اشاره به اندیشه شهید مرتضی مطهری گفت: در حال حاضر آثار گراسنگ وتالیفات این شهید پاسخگوی تمامی نیازها در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و سایر امور است که با مراجعه به این تالیفات منبعی کامل از تفکر این شهید در اختیار جامعه است.

عابدی گفت: در انقلاب اسلامی شهید مرتضی مطهری به عنوان یک ایدئولوک مطرح بوده و روحی پرمعنا در تالیفات خود را برای جامعه ارزانی داشته است.

وی با گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: برنامه های مختلفی در طول یک هفته در شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال برگزار خواهد شد که دیدار با امام جمعه شهرستان خلخال، دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران، غبار روبی مزار شهدا، تجلیل از مربیان درحوزه های مختلف فرهنگی واجتماعی و آموزشی، کوهپیمایی ویژه پایوران در شهر خلخال و هشجین و کلور و جشنواره وبلاگ نویسی و مقاله نویسی از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی و گرامیداشت روز معلم است.

عابدی در بخش دیگری از سخنان خود محور کلیه سخنرانی ها در هفته گرامیداشت مقام معلم را اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و در محور دوم را اندیشه والای شهید مطهری دانست.

عابدی با تاکید بر غنای فرهنگی کشورمان گفت: با فرهنگ صادراتی غربی فرهنگ کشورمان درست نخواهد شد و باید فرهنگی که در بطن انقلاب اسلامی و قرآن در تالیفات شهید مرتضی مطهری به وضوع دیده می شود الگویی برای حرکت تمام معلمان در تربیت دانش آموزان باشد.

عابدی گفت: هویت ما در گروه تبعیت از اهداف والای حضرت امام (ره) بوده و باید آثار ارزشمند شهید مرتضی مطهری در جامعه گسترش وبه نسل نو معرفی شود.

ارسال نظرات