استکبار جهانی قصد دارد با بهم ریختن منطقه، ایجاد جنگ و کشتار مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی ایران بپردازد اما اجازه نخواهیم داد
کد خبر: ۸۶۶۵۹۹۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

به گزارش بسیج رسانه استان کرمانشاه؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در حسینه ثارالله برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقطعی که در آن هستیم، مقطع زمانی بسیار حساس و مهم است گفت: استکبار جهانی قصد دارد با بهم ریختن منطقه، ایجاد جنگ و کشتار مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی ایران، نجات رژیم صهیونیستی از سقوط، تسلط بر نفت و تسلط بر خیزش های مسلمانان و مردم آزادی خواه بر منطقه مسلط شود و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیشترین نقش را در منطقه در راستای مقابله با خنثی نمودن اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به خطبه 25 نهج البلاغه عوامل پیروزی و شکست امت ها و تمدن ها را از منظر امیرالمومنین (ع) را این گونه بیان کرد: اجتماع مردم بر یک نقطه واحد پیروزی می آورد؛ حال چه حق باشد و چه باطل و نقطه و هدف واحد ایران اسلامی و راه درست مقابله با جبهه کفر با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر اساس حق طلبی است.

حجت الاسلام سعیدی گفت: بحث دیگر در خصوص پیروزی ملت ها اطاعت از رهبران و حاکمان است حال این فرد حق طلب باشد یا پیرو باطل.اطاعت از رهبری الهی زمینه حاکمیت حق و تبعیت از طاغوت زمینه حاکمیت باطل را فراهم می کند.

وی با اشاره به صلوات شعبانیه افزود: ولایتمداری و پیروی از حاکم یکی از عوامل موفقیت هر حکومتی از منظر حضرت علی(ع) است و کسی ولایتمدار است که نه جلوتر از رهبری حرکت کند و نه عقب تر و انقلابی بماند، انقلاب فکر کند و انقلابی عمل کند.

وی عامل سوم موفقیت حکومت ها از دیدگاه حضرت علی(ع) را امانت داری دانست و گفت: هر کاری را باید به اهل آن سپرد لذا هر مسئولی که به قرآن سوگند خورد باید در هر جایگاهی که هست به قسم،عهد و گفته خود عمل کند و امانتدار باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمین دلیل پیروزی هر ملت را اصلاحات در چارچوب نیاز مردم عنوان نمود و گفت: انبیا الهی طبیبان نفس هستند و هیچ پزشکی به واسطه خواسته بیمار به او نسخه نمی دهد بلکه بر اساس نیاز او است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سخنان برخی از مسئولین که به مخالفت با گشت ارشاد برخواسته اند و می گویند که کرامت مردم بر دین مقدم است گفت: جای تاسف دارد که برخی از مسئولین دولتی چنین سخنانی را مطرح می کنند.

وی در پایان با اشاره به گوشه هایی از خدمات سپاه پاسداران عنوان نمود: به سادگی نمی توان گفت اگر ایران به سوریه کمک نمی کرد چه می شد.اگر کمک معنوی به حزب الله نبود چه می شد.اگر موشک فجر5 در غزه نبود چه می شد و امکانات مادی با بهره گیری از روحیات معنوی می تواند تاثیر گذار باشد

وی بحث فرهنگی را مهمترین وظیفه دفتر نمایندگی ولی‌فقیه دانست و متذکر شد: براین اساس باید ضمن اولویت قرار دادن مسائل فرهنگی در استان در زمینه تربیت نسل آینده پاسداران جمهوری اسلامی به عنوان یک نیاز تلاش کرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا گودرزی تجلیل شد.

ارسال نظرات