همزمان با 8 اردیبهشت یازدهمین سالگرد رحلت حاج عبداله والی، دومین شب خاطره جهادی در صحن مشهد شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۵۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، همزمان با 8 اردیبهشت یازدهمین سالگرد رحلت حاج عبداله والی، دومین شب خاطره جهادی در صحن مشهد شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در این مراسم و محفل صمیمانه، جمعی از طلاب و دانشجویان خارجی که سالیانی است به همراه جهادگران ایرانی در اردوهای جهادی شرکت می کنند خاطرات خود را از سازندگی در مناطق محروم روایت می کنند.

خانواده ی مرحوم حاج عبداله والی و برادران وی حاج امیر و حاج محمود که بیش از 30 سال است خدمات ارزشمندشان در منطقه ی محروم بشاگرد ادامه داشته و مورد رضایت مقام معظم رهبری واقع گردیده است به همراه خانواده ی شهدای جهادگر مدافع حرم و صدها نفر از جهادگران میهمانان اصلی شب خاطره می باشند.

رونمایی از کتاب « رحلات جهاد البناء» که معرفی اردوهای جهادی به زبان عربی می باشد و برپایی غرفه برای جمع آوری کمک به سیل زدگان از جمله برنامه های این مراسم معنوی است.

گفتنی است شب خاطره جهادی به همت جمعی از گروه های جهادی امروز 4 شنبه 8 اردیبهشت از ساعت 8 شب در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در  میدان بهارستان- نرسیده به 4 راه سرچشمه- انتهای خیابان صیرفی پور برگزار می شود.
ارسال نظرات