واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس به اظهارات وزیر اطلاعات در گفتگو با «بسیج»:

این بی‌عرضگی است که هرجا پاسخ نبود دولت قبل را متهم می‌کنند/آقای وزیر اطلاعات! خرید اوراق‌دلاری در دولت اصلاحات انجام شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دولتمردان فقط می‌توانند حرف بزنند و دولت قبل را بکوبند، اما جرأت ندارند نسبت به غارت دومیلیاردی یک کلمه به امریکایی‌ها تشر بزنند و این موضوع را پیگیری کنند که بتوانند حق ملت ایران را بگیرند.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۷۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات در نشست شورای اداری هرمزگان مبنی بر مقصر بودن دولت قبل نسبت به غارت دومیلیاردی اموال ایران اظهار داشت: این بی‌عرضگی همه مسئولین این دولت را می‌رساند که در هر موضوعی که نمی‌توانند پاسخگو باشند آن به گردن دولت قبل می‌اندازند و آقای علوی نیز یکی از همین مسئولین است.

کوثری بابیان اینکه نزدیک به سه سال از زمان روی کار آمدن این دولت گذشته است عنوان کرد: این دولت ادعا دارد که ما در دیپلماسی خارجی تبحر داریم و خود را خیلی برتر از دیگران می‌داند؛ اگر این دولت به مسائل جهانی مسلط است باید از قبل پیش‌بینی و برای این پول فکری می‌کرد و آن را برداشت و جابجا می‌کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این سوال مطرح است که چرا اکنون‌که این اتفاق افتاده و دستبرد به اموال ایران زده‌شده است دولت قبل را در این قضیه مقصر می‌داند؛ درحالی‌که این پول در زمان دولت اصلاحات در امریکا سرمایه‌گذاری است.

رئیس کمیته دفاعی مجلس با ذکر این سوال که اگر دولتمردان به این مساله آگاه بودند چرا در خصوص آن اقدامی انجام ندادند تصریح کرد: در این راستا یک مسئله‌ای است که ظاهرا دولتمردان می‌خواستند کار به اینجا برسد که دولت قبل را متهم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خاتمه تاکید کرد: دولتمردان فقط می‌توانند حرف بزنند و دولت قبل را بکوبند، اما جرأت ندارند نسبت به غارت دومیلیاردی یک کلمه به امریکایی‌ها تشر بزنند و این موضوع را پیگیری کنند که بتوانند حق ملت ایران را بگیرند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۹:۰۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
سال 96 باید بساط این دولت برچیده شود والا در دور دوم این دولت کاملا ایران رادو دستی تحویل امریکا داده اند
ناشناس
۲۱:۳۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر اطلاعات چقدر حرف میزنه.به ماله کشای دولت یکی اضافه شد