خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)قزوین اظهار کرد: امروزه ما در فرایند جنگ هوشمندی که دشمنان طرح ریزی کردند قرار داریم که باید نسبت به این مسئله آگاهی و بصیرت کافی را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۸۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،مجمع عالی شهرستان قزوین با حضور فرماننده سپاه ناحیه امام حسن (ع)قزوین،مسئول حوزه علمیه استان،معاون عمرانی استاندار در سالن شهید حسن پور این ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی عباسی مسئول حوزه علمیه استان قزوین در ابتدای جلسه گفت: قرآن کریم برای هدایت انسان نازل شده است که هدف آن تربیت انسان  زنده و با بصیرت است.

وی افزود: انسان زنده دارای ویژگی‌های شاخصی می‌باشد که باید در وجود وی تحقق یابد تا بتواند حقیقت ماورای طبیعت را درک کند.

*برپایی جنگ اقتصادی و محاصره زیرساخت‌های کشور

عباس کاظمی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) در ادامه ضمن تبریک آغاز عملیات بزرگ بیت المقدس عنوان کرد: این عملیات جزو عملیاتی بود که منتحی به فتح خرمشهر و نقطه عطفی برای پیروزی جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس شد و هم چنین سبب شد معادلات سیاسی و نظامی دشمن تخریب شود.

این مسئول با اشاره به تهدیدات و توطئه‌های دشمنان اذعان کرد: امروزه ما در فرایند جنگ هوشمندی که دشمنان طرح ریزی کردند قرار داریم که باید نسبت به این مسئله آگاهی و بصیرت کافی را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: کشور ایران در تمامی عرصه ها و از جمله در عرصه امنیتی،سیاسی ،علمی، فرهنگی و اقتصادی که نیاز به باز تولید فرهنگ دارد و اینکه نیاز به ایستادگی ، مقاومت و پایداری است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) تصریح کرد: سلسه تهدیدات و دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی مخصوصا امریکایی ها سلب استقاومت و پایداری از ملت بزرگ ایران است .

کاظمی عنوان کرد: دشمنان با برپایی جنگ اقتصادی زیرساخت های اقتصادی ما را در محاصره قرار داده اند تا اینکه ملت را در دوگانگی تحریم و تسلیم  قرار دهند که تسلیم را بپذیرند.

*ترویج روحیه جهادی و فرهنگ ایار و شهادت

منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در این حاشیه این مجمع اظهار کرد: با ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان جلوی حجمه های فرهنگی که از ابتدای انقلاب تا به امروز علیه کشور ما صورت می گیرد مقاومت و ایستادگی نمائیم.

وی متذکر شد: تلاش در حوزه اقتصاد تمام دنیا را به چالش کشیده و باید با مهندسی کردن اقتصاد،ترویج روحیه بسیجی و جهادی کار و تلاش فراوان بتوانیم در این حوزه موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

این مسئول یادآور شد:  رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 95 را سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام گذاری کردند و مهمترین و اصلی ترین مطالبه از دولت مردان و مردم عزیزمان است که باید به اقتصاد مقاومتی توجه ویژه داشته باشند.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها