یک نویسنده دفاع مقدس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس گفت: برای پاسداری از کرامت های انسانی و همچنین حفظ ارزش ها و دست آوردهای نظام و انقلاب اسلامی لازم است که در حوزه دفاع مقدس به طور مشخص آثاری تهیه و تدوین و توزیع شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۰۹۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
امیر رزاق زاده نویسنده و پژوهشگر در حوزه دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: باید در حوزه دفاع مقدس کار جدی صورت بگیرد و آمیختگی بین عرفان و حماسه ایجاد شود.

وی افزود: لزوم داشتن آگاهی نسبت به دفاع مقدس و امور جهادی و همچنین اهمیت نشر ارزش های دفاع مقدس و اشاعه آن باید به خوبی تدوین شود و برای پاسداری از کرامت های انسانی و همچنین حفظ ارزش ها و دست آوردهای نظام و انقلاب اسلامی لازم است که در این زمینه به طور مشخص آثاری تهیه و تدوین و توزیع شود.

رزاق زاده تصریح کرد: باید در قلمرویی که گام بر می داریم بتوانیم اهدافمان را تبیین کنیم نیاز به نشر مطالبی هست که برگرفته از تجارب به دست آمده در دفاع مقدس و مدیریت دوران امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.

این نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس اظهار داشت: مسئولان هم در حوزه کشوری و هم در حوزه لشگری باید در این زمینه اهتمام بورزند و به طور جدی حمایت کنند تا افرادی که در این حوزه گام بر می دارند بتوانند به نوعی بدون دغدغه خاطر خمیر و بن مایه کانون های اصیل فرهنگی و تربیتی را تأمین کنند و در دسترس عموم مردم و کاروان راهیان نور و مراکز دیگر قرار دهند.

ارسال نظرات