خبرهای داغ:
سئول بهداری گروه پدافندهوایی 10محرم از اجرای بیش از 10برنامه به مناسبت هفته سلامت در گروه ده محرم شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۳۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
علی گُذری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برنامه های انجام شده توسط بهداری این گروه در هفته سلامت اظهار کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و سلامت کارکنان گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در هفته سلامت با محوریت غلبه بر بیماری دیابت برنامه های ویژه و متنوعی در گروه برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه های انجام شده در این هفته افزود: انجام تست قندخون و فشار خون برای کارکانان داوطلب گروه، انجام حجامت تعدادی از کارکنان گروه در محل درمانگاه شهدای سرباز گروه و برگزاری مسابقات ورزشی بارفیکس و دومیدانی از جمله برنامه های این هفته است.

گُذری خاطر نشان کرد: بازدید از اماکن بهداشتی و تغذیه ای یگان به همراه فرمانده گروه و تعدادی از اعضای شورای فرماندهی، بازدید و ملاقات از آسایشگاه ،نگهداری و بازپروری معلولان ذهنی و روانی ، تقدیر و تشکر از فعالان عرصه بهداشتی، سخنرانی پیرامون مسائل بهداشت و سلامت توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در گروه از دیگر برنامه های اجرا شده هفته سلامت است.

مسئول بهداری گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود تصریح کرد: اهدا خون جمعی از کارکنان گروه، همایش بهداشت کارکنان با سخنرانی پاسدار دکتر توکلیان فوق تخصص غدد در زمینه پیشگیری و آشنایی با بیماری دیابت، لایروبی و شست و شوی منبع آب یگان و پاکسازی و نظافت محیط و اطراف مجموعه اداری گروه و نصب بنر و اطلاع رسانی در رابطه با معرفی ایام هفته سلامت از برنامه اجرایی هفته سلامت بود.

وی با اشاره به توزیع پنفلت و پوسترهای آموزشی مربوط به بیماری دیابت در بین کارکنان گروه بیان کرد: تمام این برنامه در جهت ارتقا و رشد آگاهی کارکنان در زمینه بهداشتی و ترویج فرهنگ بهذداشت فردی و اجتماعی و توجه به سلامت کارکنان اجرا شد که با استقبال کارکنان انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها