در آستانه روز کارگر صورت گرفت؛

اهدای شاخه گل مسئولان تفت به کارگران+تصاویر

جمعی از مسئولان شهرستان تفت در آستانه روز کارگر با حضور در چند واحد تولیدی از خدمات کارگران با اهدای شاخه گلی تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۴۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولان شهرستان تفت در آستانه روز جهانی کارگر با حضور در چند واحد تولیدی و معدنی از خدمات کارگران تجلیل کردند.

فرماندار تفت در حاشیه این بازدید با تبريك پيشاپيش روز جهاني كارگر گفت: چرخه توليد كشور، نيازمند كارگران خدومي است كه با جان و دل در مسير تعالي و اعتلاي توليد ملي مي‌كوشند و اميد را به بخشهاي مختلف اقتصادي اهداء مي‌نمايند.

«محمود زارع رشكوييه» با بيان اين كه عملياتي كردن اقتصاد مقاومتي، تنها در سايه تلاش و اميد كارگران ميسر است ادامه داد: يكي از مهم ترين عرصه ها براي تحقق اقتصاد مقاومتي، واحدهاي بزرگ و كوچك صنعتي و توليدي هستند كه مي توانند در خود اتكايي ملي نقش عمده اي داشته باشند.

وي با تجليل از تلاش كارآفرينان ادامه داد: كارآفريني اقدامي مقدس و ارزشمند است كه در توليد ثروت ملي و ايجاد اشتغال براي جامعه موثر مي باشد و اين حركت، حقيقتا اقدامي خداپسندانه و لايق تجليل و تكريم است.

زارع با تاكيد بر اهميت توجه به نيازهاي معيشتي كرگران و رفع مشكلات واحدهاي توليد گفت: سرنوشت كارگران و كارفرمايان به يكديگر پيوند خورده است و هر گاه كه توليد رونق گيرد هم كارگران و هم كارفرمايان منتفع خواهند شد لذا همه بايد با هدلي و همزباني در مسير حمايت از توليد ملي بكوشيم.

يادآور مي شود 12 ارديبهشت ماه هر سال به عنوان روز جهاني كار و كارگر نامگذاري شده است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار