خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: آمارها نشان مي دهد که ناجای اصفهان در كشف مواد مخدر، جرايم، سرقت، كاهش تصادفات و كشف جرايم سايبري نسبت به سال گذشته از وضعيت صعودي برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۴۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار عبدالرضا آقاخانی با اعلام این خبر از به‌كارگيري تجهيزات نوين پليسي در ماموريت‌هاي خاص و ويژه خبر داد و افزود: دستور استفاده از اين تجهيزات، به همه نيروها ابلاغ شده است.

وی یادآور شد: فروردین ماه امسال، تعداد تصادفات فوتی در استان اصفهان، با 34 درصد کاهش مواجه بود که این عدد، از ميانگين كاهش تصادفات كشور نيز فراتر رفته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در نوروز امسال، برنامه‌هاي گسترده اي در امور انتظامي، ترافيكي، راه و پيشگيري از جرايم تدوين شده بود كه نيروهاي پليس اصفهان، عملكرد موفقي را از خود ارائه دادند و نمره خوبي از مردم گرفتند.
وي به عملكرد پليس‌هاي تخصصي راهور و راه استان اشاره و تصریح کرد: آنچه از آمارها و يافته‌ها به دست مي آيد، نشان مي دهد که در كشف مواد مخدر، جرايم، سرقت، كاهش تصادفات و كشف جرايم سايبري نسبت به سال گذشته از وضعيت صعودي برخوردار هستيم كه اميدواريم با همت بالاي ماموران جان بركف نيروي انتظامي، اين روند تا پايان سال ادامه يابد.
آقاخانی، موضوع انضباط ظاهري ماموران پليس و آموزش آنان به دانشِ روز در حوزه نظم و امنيت را از موضوعات مورد تاكيد در سال جديد دانست و خاطرنشان کرد: پليسي كه مي خواهد در جامعه، نظم و امنيت برقرار كند، ابتدا بايد، خود، از نظم و انضباط و آموزش و توانايي بالاي علمي و آمادگي جسمي برخوردار باشد لذا این موضوع، همواره در دستور كار پليس استان قرار دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها