خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اظهار کرد: باید از انقلاب اسلامی در گستره گیتی دفاع کنیم و ما باید فرهنگ دفاع از انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط جهان اسلام عملی نماییم.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۶۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع پایوران سپاه ناحیه بوئین زهرا به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: هرجا که انقلاب اسلامی نیاز به حضور و نفش آفرینی دارد باید بسیج و سپاه پیش قدم باشد و زمانی می توانیم بگوییم ما پاسدار انقلابیم که در زمان سختی ها پای انقلاب بایستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، صرفا نظامی نیست و باید در مقابل تمام تهدیدها اعم از نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ایستادگی نماید و زمانی سپاه می تواند در برابر تهدیدها نقش آفرینی کند که پاسدار به معنای واقعی کلمه باشیم.

سردار شاهرخی ماموریت سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و افزود: در راه پاسداری از انقلاب اسلامی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و مجموعه سپاه باید با توجه به امکانات موجود در راه تعالی انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان های آن گام بردارد.

وی اظهار داشت: تقویت فرهنگ ولایت مداری، تعمیق فرهنگ اطاعت از ولی فقیه، تحکیم وحدت حول محور ولایت، انقلابی گری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از شاخصه های بارز تشکیلات بسیج هستند و امکان ندارد کسی که از ولایت تبعیت می کند، مسائل شخصی را به مسائل انقلاب ترجیح دهد.

سردار شاهرخی خاطر نشان کرد: بسیج باید افرادی را تربیت کند که دفاع از آرمان های انقلاب را در راس همه کارهای خود قرار دهد و خروجی کار ما باید بسیج را به قدری توانمند کند که فتنه، نفاق و جریان های تفرقه افکن را بشناسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد که ما باید از انقلاب اسلامی در گستره گیتی دفاع کنیم و ما باید فرهنگ دفاع از انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط جهان اسلام عملی نماییم.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها