خبرهای داغ:
با حضور عضو هئیت علمی دانشگاه تهران:

برگزاری همایش گرامیداشت مقام معلم و تبیین جایگاه شهید مطهری

همایش جمعی به منظور بزرگداشت مقام شامخ معلم و تبیین جایگاه شهید مطهری با حضور دکتر محمدصادق کوشکی عضو هئیت علمی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

نجاتی مسئول بسیج اساتید استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با برنامه‌های هفته معلم بیان کرد: همزمان با آغاز هفته گرامیداشت معلم و تجلیل از معلمان و اساتید این سازمان برنامه‌های متنوعی در دانشگاه‌های استان برگزار می‌نماید.

وی با اشاره به شخصیت و جایگاه شهید مطهری گفت: شهید مطهری استاد فلسفه و کلام اسلامی و تفسیر قرآن بودند که از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نجاتی افزود: شهید مطهری از شاخص ترین و موفق ترین متفکران اسلامی است که درک زمان و توجه به مسائل فکری و آشنایی با مبانی دینی اسلامی سرآمد بود.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان قزوین با اشاره به برنامه شاخص این سازمان اظهار کرد: همایش جمعی به منظور بزرگداشت مقام شامخ معلم در استان برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: این همایش با حضور اساتید دانشگاه‌های استان قزوین با سخنرانی دکتر محمدصادق کوشکی عضو هئیت علمی دانشگاه تهران اجرا می‌شود.

این مسئوا با اشاره به زمان و مکان برگزاری برنامه گفت: همایش جمعی در روز شنبه 11/2/95 در سالن دانشگاه پیام نور استان از ساعت 18 برگزار می‌شود.

نجاتی در خاتمه با بیان اهداف برگزاری این برنامه اظهار کرد: تجلیل از مقام معلم و تبیین جایگاه معلم اخلاق شهید مطهری از اهداف بارز برگزاری همایش است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها