انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از دو ميلياردو 100 ميليون ريال كشف و ضبط شد. انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از دو ميلياردو 100 ميليون ريال كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۶۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئيس پليس آگاهي استان زنجان گفت: ماموران اداره با مبارزه قاچاق كالا و ارز استان، هنگام كنترل خودروهاي عبوري در عوارضي "زنجان –قزوين" به يک دستگاه كاميون ، مشکوک شدند و خودرو را براي بررسي دقيق متوقف کردند.

سرهنگ جعفر رحمتي افزود: دربازرسي از اين خودرو انواع البسه ، كفش ، انواع شيريني جات و شكلات ، نوشيدني انرژي زا و برنج هندي فاقد مدارک گمرکي کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان با اشاره به توقيف و دستگيري و معرفي راننده خودرو به مرجع قضائي، گفت: برابر بررسي انجام شده، ارزش تقريبي محموله هاي کشف شده بالغ بر دو ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ رحمتي در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غير مجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي ممنوعه توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند تا پليس در اسرع وقت با هنجارشكنان برخورد قاطع و قانوني داشته باشد

ارسال نظرات