مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز:

شهید مطهری بیشترین وقت خود را در جهت مبارزه با جنگ نرم دشمن گذراند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: شهید مطهری بیشترین وقت خود را در جهت مبارزه با دشمن در جنگ نرم که همان جنگ ارزش‌ها و عقاید بود گذاشت.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۸۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام داود عبد الهی در جلسه ای ضمن تبریک پیشاپیش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: شهید مطهری بیشترین وقت خود را جهت مبارزه با دشمن در جنگ نرم که همان جنگ ارزشها و عقاید بود گذاشت.

وی افزود: آن شهید والامقام با بصیرت خود نقشه های دشمن را فهمید و برای خنثی کردن نقشه های آنان جهاد گونه وارد عمل شد لذا سخنرانی ها و آثار آن شهید بزرگوار در مقابل تفکرات غلط و ارزشهای بی ارزشی بود که دشمن سعی می کرد وارد مغز و ذهن جوانان ما کند.

عبدالهی در ادامه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی در ناحیه درگز پرداخت و گفت: غبار روبی مزار شهدا با حضور پرسنل و خانواده های آنها و بسیجیان، دیدار با امام جمعه شهرستان، برنامه کوهپیمایی، نشست های بصیرتی و مشاوره خانوادگی با دعوت از اساتید استانی، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و پاسداران بازنشسته عقیدتی ، برگزاری نشست های منتظران موعود در پایگاه های مقاومت بسیج درگز را را از اهم برنامه های این هفته در شهرستان برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها