معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان زنجان:
توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرمانده انتظامي استان در حاشيه بازديد از باشگاه سواركاري گفت: توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.

سرهنگ جعفر كردلو افزود: تعامل و همراهي بين پليس و ورزشكاران منجر به ارتقاء احساس امنيت مي شود.

وی تصريح كرد: ورزش علاوه بر اينکه سبب شادي و نشاط افراد مي شود فوايد سودمندي براي انسان دارد که مي توان به سلامت روح و روان و جسم که از مهمترين اين فوايد است، اشاره کرد.

سرهنگ كردلو با تاکيد بر تلاش همه جانبه جهت پيشگيري از ابتلاي نسل جوان به آسيب هاي اجتماعي خاطر نشان کرد: امروزه گرايش به اعتياد و مواد مخدر يکي از مهمترين آسيب هاي منجر به وقوع جرائم است که يکي از راهکارهاي کاهش آن بهره گيري از ظرفيت بي نهايت ورزش در بين جوانان است.

وي در ادامه با بيان اين مطلب كه توجه به امر ورزش و تندرستي مي‌تواند تاثير بسزايي در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد، گفت: هرچه در ورزش هزينه شود بيشتر به كاهش جرايم و آسيب هاي اجتماعي نزديک مي شويم.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه در نيروي انتظامي ورزش وسيله اي براي ايجاد آمادگي و نشاط كاركنان است، خاطر نشان كرد: داشتن آمادگي جسماني از ضروريات شغلي كاركنان پليس است.

سرهنگ كردلو توسعه ورزش هاي قهرماني در مجموعه پليس را از برنامه هاي مهم فرماندهي انتظامي استان عنوان و اظهار كرد: براي نهادينه كردن ورزش و گسترش روحيه پهلواني و قهرماني در مجموعه پليس، گام هاي خوبي برداشته شده است.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اهميت ورزش و تقويت آن در نيروي انتظامي اظهار داشت : با توجه به ماموريت هاي پليس ، ارتقاء نشاط روحي كاركنان و خانواده هاي آنان امري ضروري است .

وي با بيان اينكه جدي گرفتن ورزش بين كاركنان باعث افزايش روحيه در محيط كار خواهد شد گفت: توجه به حوزه تربيت بدني و ورزش، بي ترديد در امنيت و کاهش آسيب هاي اجتماعي نيز نقش و تاثير بسزايي دارد.

سرهنگ كردلو با اشاره به گنجاندن برنامه هاي ورزشي براي کارکنان انتظامي خاطر نشان ساخت:يکي از اهداف تربيت بدني و فعاليت هاي مربوط به آن حفظ سلامتي فرد جهت انجام خدمت شايسته به اجتماع است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان در پايان بيان داشت:پرداختن به ورزش و سلامتي زمينه مساعدي براي ايجاد زندگي بهتر،کاهش انحرافات اجتماعي و کسب شادابي و نشاط عمومي در جامعه ايجاد مي کند و از افراد سالم و تندرست جامعه سالم بوجود مي آيد.

ارسال نظرات