سرپرست اداره اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:
آهوی گرفتار شده در شهر ارمغانخانه توسط دوستدار محیط زیست نجات یافت.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک راس آهو که با ورود به شهر ارمغانخانه در حصار یکی از مجتمع های مسکونی گرفتار شده بود توسط یکی از دوستدارن محیط زیست نجات یافته وتحویل اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان شد.

ناصر جعفری ضمن تشکراز این شهروند دوستدار محیط زیست افزود: منطقه حفاظت شده سرخ آباد زیستگاه تنها باز ماندگان آهوان شمالغرب کشور می باشد که شهر ارمغانخانه درداخل این منطقه واقع شده است به همین دلیل برخی مواقع شاهد حضور آهوان در حاشیه شهر حتی در داخل شهر هستیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست افزود: آهوی گرفتار شده در ارمغانخانه پس از تیمار روز گذشته در دشت آهوان سهرین رها سازی وبه جمع دیگر آهوان دشت زیبای سهرین پیوست.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز یک راس آهودر داخل شهر ارمغانخانه با ورود به یک مغازه موجب شکسته شدن شیشه مغازه شده وخود حیوان نیز به صورت جدی آسیب دیده بود که پس از مدتی تلف گردید.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده موارد اینچنینی به نزدیکترین واحد محیط زیست اطلاع داده و یا با ششماره تلفن های 33554001 و 3-33541001 تماس حاصل نموده تا در این زمینه اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظرات