خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: بسیجیان شیعه وسنی شهرستان درمیان که در گردانهای بیتالمقدس سازماندهی شده اند؛ نهم و دهم اردیبهشت ماه پیام وحدت خودشان را به گوش دشمنان قسم خورده انقلاب می رسانند.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرگرد خدادادی در نشست خبری اظهار داشت: رزمایش بیت المقدس چهارمین رزمایش بزرگ بسیجیان این شهرستان است که با حضور گردانهای بسیج شهرستان در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: این رزمایش در دو بخش عملیات تاخیری و امداد و نجات، عملیات تاخیری با هدف گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن در منطقه جاده اسدیه به گزیک و عملیات امداد و نجات و پدافند غیرعامل نیز با هدف کمک‌رسانی مردمی در روستای اشک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور دو گردان در این رزمایش، افزود: یک گردان از بخش قهستان و 250 بسیجی نیز از منتخبان بخش مرکزی شهرستان هستند بسیجیانی که در گردانها به کارگیری می شوند. در طول سال علاوه بر آموزشهای عادی بسیج تحت آموزشهای تئوری و رزمی در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و دفاع از میهن قرار می گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خاطر نشان کرد: بسیجیان شیعه وسنی شهرستاندرمیانکه درگردانهای بیتالمقدسسازماندهی شده اند ضمن اعلام آمادگی وبصیرت پیام وحدت خودشان را به گوش دشمنان قسم خورده کشور می رسانند.

وي مهمترين هدف و دستاورد اين رزمايش را لبيك بسيجيان به نداي رهبري ، وحدت شیعه وسنی، تقويت انگيزه جهادي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين بسيجيان اين شهرستان خواند.

خدادادی با بیان اینکه ما بايد آمادگي هرگونه تهاجمي را داشته باشيم تا در صورت لزوم بتوانيم از راهكارهاي لازم براي مقابله با آن بهره بگيريم.

وی هدف از برگزاري اين رزمايش و فراخوانی بسیجیان را ارتقاء سطح آمادگی رزم، به روز نگه داشتن و حفظ عناصر بسیج به خصوص گردان های مختلف سازماندهی شده واکنش سریع، افزایش دانش و مهارت، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر اعضای گردان های مختلف با همدیگر و توجه به بعد فرهنگي دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان اضافه کرد: با توجه به اینکه شاکله اصلیگردانبیتالمقدسرا اعضای شجره طیبه صالحین و حلقه های صالحین تشکیل می دهند؛ از مباحث دینی، اخلاقی، تربیتی و احکام توسط اساتید و مربیان شهرستان استفاده خواهد شد و همزمان با اجرای این رزمایش برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل دعا و مناجات، برپایی نماز جماعت و حلقه های صالحین اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز درگردانهای بیت المقدسٰ دانش آموزٰ، دانشجوٰ، کاسب بازارٰ کشاورز، کارگر، کارمند و غیره حضور دارند که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده و از وقت و اوقات فراغتشان زده‌اند تا در اختیار سازمان قرار بگیرند و به نظر من این نقطه قوتی برای نظام جمهوری اسلامی است که مردم حضور دارندٰ هیچ گونه محدودیتیوجود ندارد و می شود آن را به رخ دشمنان کشید.

خدادادی افزود: ایجاد نا امیدی و یاس در دل دشمنان و بدخواهان از این حضور و اقتدار که مفهوم هوشیاری، بصیرت و دشمن‌شناسی بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: از ماموریت های سازمان بسیجمستضعفین درکنار رویکرد فرهنگی، فراخوانی، یادآوری وحفظ انسجامگردانهای بیت المقدسدر راستای تحقق راهبردهای مقام‌عظمای‌ ولایت‌ امام‌خامنه‌ای(مدظله العالی) مبنی ‌بر تقویت جنبه‌ رزمی‌بسیجوغافل نشدن از این امر مهم است.

خدادادی با توصیف نقش مهم و حضور بی نظیربسیجیان در عرصه های مختلف کشور، گفت: حضور مقتدرانه نیروهایبسیج در تمامی میادین و بخصوص جنگ نرم در سالهای اخیر باعث شکست توطئه های نظام سلطه شده است.

انتهای پیام/ 16

ارسال نظرات
پر بیننده ها