خبرهای داغ:
مسئول راهبردی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:
مسئول راهبردی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: 14 طرح در مجامع بسیج استان و شهرستان ها در سال 94 تصویب شده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۲۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

یعقوب احمدی در حاشیه مجمع بسیج شهرستان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به هدف از تشکیل مجامع بسیج استانی و شهرستان اظهار کرد: تهیه طرح ها و مصوبات اثربخش معطوف به مسائل اساسی اقشار و پرهیز از ورود به مسائل سطحی و جاری از اهداف مهم تشکیل مجامع استانی و شهرستانی بسیج است.

وی افزود: در مجامع بسیج مسائل و مشکلات بررسی و احصائه می شود و نخبگان اقشار مختلف بسیج که در شورای همفکری اقشار حضور دارند در این زمینه همفکری و همیاری می کنند.

احمدی خاطر نشان کرد: هدف بسیج تحقق بسیج دهها میلیونی است و تشکیل شورای اقشار و مجمع بسیج تحقق این بسیج دهها میلیونی و رسیدن به جامعه اسلامی و کمک به این امر از طریق شوراها و مجامع است.

وی تصریح کرد: در این شوراها و مجامع مسائل اساسی و مشکلات پیش روی جامعه اسلامی سنجیده و تراز و ایده آل هر قشر چه مشکلات و نواقصی دارد و کمبودها داریم تا اینها بررسی و برطرف شود.

مسئول راهبردی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه در سال 94 هر شهرستان 2 مجمع بسیج و در استان نیز 2 مجمع بسیج استانی برگزار شد بیان کرد: در سال 94 ،14 طرح در مجامع بسیج شهرستانی و استانی مطرح و تصویب شده است.

وی عنوان کرد: طرح های ارائه شده در مجمع از طریق کارگروه ها مورد بررسی و تصویب قرار می گیرد که اصحاب صاحب نظر و ایده پرداز در این کارگروه ها و شوراهای اقشار حضور دارند و ساختار مجامع شهرستانی و استانی نیز اینگونه است.

وی با اشاره به راهبرد سال 95 گفت: در ابتدا برای بهتر شدن کارکرد کارگروه ها و شوراهای اقشار پالایش اعضا انجام می شود و با بتوان با تولید فکر و ایده و اندیشه در تحقق اهداف اقشار و سازمان بسیج تلاش نمودو

احمدی ادامه داد: تلاش داریم با این طرح ها به دولت کمک نماییم و از ظرفیت دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف نظام استفاده کنیم .

وی با اشاره به تصویب برنامه های بومی محلی،فرهنگی،حفظ آثار و اردوئی در مجامع بسیج شهرستانی بیان کرد: رهبری تاکید دارند که مردم وارد نظام تصمیم گیری برای اجرای بهتر برنامه ها شوند و این مجامع که برخاسته از بدنه فعال جامعه است در تصمیم گیری دخیل شده است.

مسئول راهبردی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تاکید کرد: ظرفیت مجامع شهرستانی باید در اجرای برنامه های بومی محلی برای شهرستان با تناسب به فرهنگ و بوم استفاده شود و در مجمع برنامه ها مطرح می شود با استفاده از ظرفیت نخبگان تصویب و متناسب با آسیب پذیر بودن شهرستان برای کاهش آسیب ها برنامه ریزی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها