مشاور سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»:
بهرام شهریاری گفت: رکود اقتصادی و تشدید تورم طی سالهای گذشته خورنده اقتصادی شده است و معیشتکارگران و حقوق نیم بند کارگران را به خطر انداخته است.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۳۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
بهرام شهریاری کارشناس مسائل اقتصادی و مشاور سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: زمانی خط فقر زیر 3 میلیون تومان معنا می‎یابد که با سایر پارامترها سازگاری وجود داشته باشد، کم شدن محصول امروز نیست.

وی با بیان اینکه دولت رونق اقتصادی را در کل جامعه بهبود دهد افزود: دولت باید بتواند رونق اقتصادی  را در کل جامعه ایجاد کند، نرخ بیکاری را پایین بیاورد، شرایط رقابت  سالم را برای کارگران فراهم کند تا مغایرت حقوقی برطرف شود.

این کارشناس مسائل اقتصادی خاطر نشان کرد: شرایط ویژه و در نظر گرفتن منابع اقتصادی ضروری است و نمی‎توان در یک طرف معادله تمام مولفه‎ها را عنوان کرد و در سوی دیگر چیزی نباشد، تا محصولات داخلی و تولید داخلی رونق نگیرد کارگران و معیشت کارگران بهبود نخواهد یافت.

وی افزود: رکود اقتصادی و تشدید تورم طی سالهای گذشته خورنده اقتصادی شده است و معیشتکارگران و حقوق نیم بند کارگران را به خطر انداخته است.

شهریاری بیان داشت: دغدغه معیشت کارگران ضوری است، قدرت خرید مردم کاهش یافته است، صنعت دچار رکود شده است، سازمان تامین اجتماعی پول از کارگران می گیرد ولی در ازای پول خدماتی ارائه نمی‎دهد؛ کارگران فقط مشکل معیشت حقوق و معیشت ندارند.


ارسال نظرات