مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان:
بیشترین آسیب وارده به بخشی از ناحیه تعاونی‌های مسکن بوده است که در همین راستا نسبت به انحلال این شرکت‌ها اقدام کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۴۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تعاون یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، بخش تعاون به دلیل مردمی بودن می‌تواند بهترین بستر برای تحقق شعار سال باشد، این در حالی است که معتقدیم بیشترین آسیب وارده به این بخش از ناحیه تعاونی‌های مسکن بوده است که در همین راستا نسبت به انحلال این شرکت‌ها اقدام کرده‌ایم.

احمد غریوی افزود: 50شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان منحل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین آسیب وارده به بخش تعاون در بخش شرکت‌های تعاونی مسکن بوده است، لذا تا به امروز نسبت به انحلال 50 شرکت تعاونی مسکن در استان زنجان اقدام شده است تا با این اقدام بتوانیم گامی بلند در راستای تمرکز بیشتر بر روی تعاونی‌های تولیدی برداریم، هر چند این اقدام اداره‌کل باعث نارضایتی‌هایی نیز شده است، اما همه اقدامات ما بر محور قانون بوده و به هیچ عنوان سلیقه‌ای عمل نکرده و منافع افراد را در این قضیه در نظر نگرفته‌ایم.

این مسئول با یادآوری اینکه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان مسئولیت سنگینی در قبال جامعه بر عهده دارد، اظهار کرد: خوشبختانه از گذشته تا به امروز کارهای بسیار ارزشمندی در بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: هم‌اکنون استان زنجان در بخش صنعت جایگاه چهاردهم در بخش معدن ورتبه دوازدهم کشور را به خود اختصاص داده است لیکن به دلیل هماهنگی خوب مردم و مسئولین وتلاش اثر بخش تشکلات کارگری وکارفرمایی استان شرایط خوبی برای فعالیت در استان ایجاد شده وامنیت لازم برای سرمایه گذاری داخلی وخارجی در استان فراهم شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه طرح موضوعات پیرامون دغدغه‌های کارگری باعث کاهش بسیار از مشکلات در این بخش شده است، خاطرنشان کرد: در سال 93 شاهد تشکیل کمیته پیشگیری از تنش‌های کاری برای اولین‌بار در کشور بودیم که با هدف کاهش دغدغه‌های واحدهای صنعتی و تولیدی صورت گرفت که این بدان معنی است که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به مسائل کارگری و کارفرمایی داشته و تصمیمات خوبی نیز در این راستا اتخاذ شده است.

ارسال نظرات