مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اقتصاد مقاومتی بدون عمل انقلابی میسر نمی شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تفنگداران آمریکایی از نیروهای سپاهی می ترسند، گفت: منشا ترس، رعب و وحشت تفنگداران آمریکایی باورهای دینی، فکری و ولایت مداری سپاهیان است که ریشه عمیق و محکم دارد زیرا آنها فرزندان انقلابی هستند و این روحیه در آنها ریشه دارد
کد خبر: ۸۶۶۶۳۵۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج حجت الاسلام برهان باقری درحاشیه ی  نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شددر گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج  اظهار داشت: روز شهادت عالم فرزانه و عامل به دستورات الهی شهید مطهری به عنوان روز معلم نامگذاری شد زیرا معلمان و اساتید در انقلاب نیز با توجه به عملکرد این شهید والا مقام، وی را الگوی راه خود قرار داده اند.
 وی آثار شهید مطهری را منبعی غنی در راستای تربیت دینی و آموزش باورهای دینی عنوان کرد و گفت: در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر است که به مناسبت شهادت این عالم فرزانه این روز را آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری کند.
وی با اشاره به اینکه در تربیت دین و آموزش باورهای دینی هیچ منبعی به غنای آثار مکتوب و غیر مکتوب شهید مطهری نمی رسد، افزود: باید نسل های جدید را با افکار و آثار شهید مطهری آشنا کنیم زیرا با توجه به هجمه وسیع و گسترده ای که جوانان ما را در عرصه فرهنگ و جنگ نرم تهدید می کند اگر ما نسل جدید را با آثار شهید مطهری آشنا کنیم از گزند افکار انحرافی و التقاطی و افکار القایی از طرف دشمنان مصون خواهند ماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شعار و برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امسال متاثر از شعار سال توسط مقام معظم رهبری یعنی اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل است از اینرو این هفته از 11 اردیبهشت آغاز و تا 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
وی نامگذاری هفت روز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را متاثر از دو موضوع افکار شهید مطهری و تبیین شعار سال عنوان کرد و افزود: شهید مطهری تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری ابعاد و مولفه‌های تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری مفهوم چیستی و اقتصاد مقاومتی، شهید مطهری آثار و نتایج تفکر و عمل انقلابی، شهید مطهری فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی از جمله عناوین روزهای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سلمان است.
باقری دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، برگزاری مراسم گرامیداشت این هفته با حضور مسئولان کشوری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری جلسات گرامیداشت سالروز شهید مطهری، برگزاری نشست‌های سیاسی برای حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بیان کرد.
وی با اشاره به اینکه معنویت در سپاه محور است، گفت: برای تقویت روحیه معنوی در سپاه باید بیش از پیش تلاش کرد زیرا ارتقا معنویت موضوع محوری و از عمده وظایف سپاه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه تفنگداران آمریکایی از نیروهای سپاهی می ترسند، افزود: منشا ترس، رعب و وحشت تفنگداران آمریکایی باورهای دینی، فکری و ولایت مداری  سپاهیان است که ریشه عمیق و محکم دارد زیرا آنها فرزندان انقلابی هستند و این روحیه در آنها ریشه دارد
ارسال نظرات
آخرین اخبار