مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۹۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حسن ابراهیمی مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج و هفته گرامیداشت مقام معلم، گفت: ترویج فرهنگ شهید مطهری بیشترین کمک به جامعه می باشد.

وی تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

ابراهیمی در ادامه اهم برنامه های این هفته مبارک را برگزاری مراسم گرامیداشت از اساتید و مربیان، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، نشست‌های ویژه طرح صالحین، گردهمایی و حضور در نماز جمعه، مراسم صبحگاه مشترک و زنگ سپاس در مدارس، مسابقه مقاله‌نویسی و مسابقه وبلاگ‌نویسی عنوان کرد.

برگزاری محفل روشنگری، کرسی‌های آزاداندیشی، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برگزاری مسابقات ورزشی مسابقه نقاشی و خطاطی کوهپیمایی اردو های فرهنگی و محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های دانست.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی ـ سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در پایان اعزام مبلّغ به برنامه‌های مختلف بسیج، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران به‌ویژه شهدای معلم را بخشی از برنامه‌های هفته عقیدتی ـ سیاسی در سپاه و بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات