حجت الاسلام حسینی: به کارفرمایان محترمی که کارخانجاتشان فعال شده و می شود توصیه شده است ترجیحآ در گزینش نیرو از افراد بومی استفاده کنند که دقیقآ به نفع آنها و شهرستان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه به مناسبت روز کار گر بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

هفته کار و کارگر را همزمان با یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر گرامی میداریم. بدون شک، نبض اقتصادی کشور در دست کارگران است که با بهره های درونی و توانمندیهای خود امید و نشاط را به زندگی مردم اهدا می کنند و جامعه سالم و پویا را رقم میزنند.

این تلاش و جدیت و همیٍّت کار آفرینان و کارگران است که ترجمه عملی (( ما میتوانیم )) می باشد.

به یقین اقتصاد مقاومتی که حقیقتی درون زا و برون نگرو کشور ساز است بار پر ثمر اقدام و عمل آن را کارگران بردوش می کشند و با تقویت زیر ساختمانهای اقتصادی کشور، شریانهای حیاتی کشور را به جریان می اندازند و رمز توفیق آن، رهین تلاش و خلاقیّت کارگران است که نیروی محرکه در چرخه اقتصاد و خدمات کشور هستند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات کارگران سال 95 را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی- اقدام و عمل، سر آغاز رُشد و شکوفایی و بالندگی شهرستان ابرکوه در زمینه اشتغال و کار می دانم- بدیهی است به کارفرمایان محترمی که کارخانجاتشان فعال شده و می شود توصیه شده است ترجیحآ در گزینش نیرو از افراد بومی استفاده کنند که دقیقآ به نفع آنها و شهرستان خواهد بود.

والحمدالله رب العالمین

سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ابرکوه
ارسال نظرات