جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت‌المقدس در مراسم سالروز بسیج کارگری؛
بهزادی گفت: کارگران بسیجی خط مقدم تولید و اقتصاد هستند که روزی در جبهه های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۶۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان بهزادی ظهر امروز در مراسم سالروز بسیج کارگری که در سالن اجتماعات سرای سالمندان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: کسی نمی‌تواند جایگاه کارگر را به خوبی بیان کند، چراکه کارگر انسان‌ ولایی است، که پیامبر بر دست او بوسه زده است.

وی با اشاره به نام گذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر انقلاب، چهار سال گذشته اصول 24 گانه اقتصاد مقاومتی را به تمام نهاد ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ نمودند که متاسفانه تا به امروز شاهد نتیجه امید بخش و قابل قبولی نیستیم.

بهزادیگفت: اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصادی کشور است که متاسفانه از سوی برخی از سود جویان و وابستگان به کشور های معاند به نحو دیگری و بر علیه ملت ایران تعبیر می شود.

جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس اصل اقتصاد مقاومتی درون زا دانست و گفت: باید به داشته ها و امکانت موجود در درون کشور اتکا نمود و با استفاده از نیروی انسانی کشور موجبات اتکا به خارج از کشور را از بین برد.

وی به شان وجایگاه کارگران اشاره نمود و گفت: کارگران سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند که روزی در جبهه های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند.

بهزادیخاطر نشان کرد: یکی از اهداف رهبر انقلاب از افزودن کلمه اقدام و عمل به شعار سال تکریم جایگاه کارگران به عنوان پایه های اقتصادی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه باید عدالت در حق کارگران به عنوان پایه های اقتصاد کشور رعایت شود گفت: دو عاملی که باعث برپایی عدالت در جامعه می شود دینداری و تقوا است.

وی افزود: در مقابل عوامل برپایی عدالت در جامعه عواملی همچون؛ اشرافی گری، سودجویی و تفسیر به رای و یا سوء تفسیر از مسائل مهم کشور از موانع برپایی عدالت می باشد.

وی در پایان به مسئله دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیهسنندج کامیاران و دیواندره، اشاره نمود و گفت: همه ما باید در عرصه انتخابات به وظایف خویش که حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب اصلح ترین شخص به عنوان نماینده خویش در مجلس می باشد عمل نماییم.

در ابتدای این مراسم نیز حبیب الله کاووسی مسئول بسیج کارگری استان کردستان ، عنوان داشت: کارگران پایه های اقتصادی کشور هستند و یکی از راهبرد های بسیج کارگری حرکت در محور پیشبرد اهدافاقتصاد مقاومتی است.

گفتنی است؛ امروز مراسم بزرگداشت روز کارگر و بسیج کارگری با حضور جانشین ستاد تخصصی بسیج سپاه بیت المقدس، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان،مسئول بسیج کارگری سپاه بیت المقدس و جمعی از مسئولین و کارگران بخش های مختلف استان در سالن اجتماعات شهید رجایی بهزیستیبرگزار شد

ارسال نظرات